خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

بسیج بستر همه ظرفیت های انقلاب است/ اربعین آمادگی برای لبیک گویی به ندای امام عصر (عج)

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج بستر همه ظرفیت های مردم انقلابی است که باید منشأ حرکتی بزرگ در جهان باشد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۲۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در آیین افتتاح ساختمان شهدای غواص حوزه مقاومت بسیج جندالله شهرستان گرگان، که در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان برگزار شد، تقارن فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ حسینی را با هفته بسیج مستضعفین مغتنم خواند و اظهار کرد: پاسداشت و نگهبانی این فرهنگ تکلیفی بر دوش ما بازماندگان است.

وی افتتاح حوزه های مقاومت را اصلی مدیریتی و علمی و ظرفیتی برای سپاه و بسیج در شهرستان گرگان، دانست و تصریح کرد: این مهم در توسعه کمی و کیفی بسیج بسیار موثر است .

فرمانده سپاه نینوا گلستان یکی از بی نظیرترین نهادها پس از انقلاب را بسیج خواند و گفت: امام (ره) مبدع بسیج بود که در هیچ جای دنیا مدل و الگویی نداشت و انقلابی را پایه گذاری کرد که در نوع خود بی نظیر است.

سردار صادقی با بیان اینکه انسان های مخلص و شیفته اهل بیت (ع) برای ادای تکلیف خود ظرفیت بسیج را انتخاب کردند، ابراز کرد: بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه تحقق بسیج جهان اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه اربعین ظرفیت بسیجیان جهان اسلام است، افزود:حرکتی که دیروز و امروز در کربلا معلی انجام می شود حاکی از هدف بزرگ فرهنگ حسینی است که از هر جای دنیا در این جمع حاظر می شوند تا آمادگی خود را برای لبیک گویی به ندای امام عصر (عج) اعلام کنند و بگویند هیچ زمان زیر بار ظلم و ستم نظام سلطه نخواهند رفت و با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مقابله می کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه بسیج بستر همه ظرفیت های مردم انقلابی است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا این مسیر الهی با هر قدم و کار بسیجی منشأ اقدامی برای رضای خدا و منشأ حرکتی باشد که در تمامی نظام سلطه حرف از انقلاب اسلامی موج بزند.

سردار صادقی در ادامه مطلب افزود: این اتفاق زمانی خواهد افتاد که هدف را به خوبی شناخته و با اخلاص و پیروی از مقام معظم رهبری، بیرق بزرگ انقلاب اسلامی که هدف امام  رضوان الله علیه بوده را به سرانجام برسانیم.

وی انقلاب اسلامی و امنیت موجود در جامعه را یک امر مردمی خواند و گفت: امنیت کنونی کشور را مدیون مجاهدت بسیجیان شهید و رزمندگان اسلام در سخت ترین لحظه های انقلاب هستیم و در حال حاضر حفظ امنیت نظام از اولویت های رسالت بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها