خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

صبحگاه مشترک واحد مقاومت پیشگام خواهران بسیج دانش آموزی میامی برگزارشد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، صبحگاه مشترک واحد مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگام کوثر خواهران میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۶۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، فرمانده سپاه ناحیه میامی در این مراسم با بیان اینکه هفته بسیج از تاریخ 30آبان با شعار محوری بسیج انقلابی و خدمتگزار آغاز شده است، گفت: در وصف بسیج همین کافی است که امام راحل فرمودند؛ من از خداوند متعال می خواهم که من را با بسیجیان محشور کند و افتخارم این است که در طول عمرم بسیجی باشم.

وی افزود: عملکرد بسیج در مدت 37سالی که می گذرد اوج آن در دفاع مقدس است که همه ی کشورهای جهان علیه ایران به پا خواستند و به قصد براندازی به کشور ما حمله کردند که حضور بسیجیان در صحنه های مختلف دفاع مقدس و عملیات های سرافرازانه توانستند هم در رشد جبهه و هم در محل نبرد با دشمن حماسه آفرینی کنند.

فلاحتی با اشاره به اینکه بعد از 8 سال دفاع مقدس دشمن سرجای خود هنوز ننشسته است، گفت: دشمن با راه اندازی جنگ نرم به ما حمله کرده است و اکنون شما بنا به فرموده حضرت آقا افسران جبهه جنگ نرم هستید که باید هوشیار باشید.

فرمانده سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: آمریکا اکنون چاره ای جزفروش سلاح های نظامی خود ندارد و متأسفانه بزرگان کشورهای عربی با خرید سلاح به آمریکا کمک می کنند.

غلامرضا فلاحتی در پایان گفت: باید حواسمان راجمع کرد بعضی ها می گویند باید خدا را رها کرد و به کدخدا چسبید در صورتی خودآمریکا اکنون در داخل دچار مشکل است در همین مناظره های دو کاندیدای ریاست جمهوری چهره ی زشت آمریکا را نشان دادندکه ان شاا... به زودی خود آمریکا، عربستان صعودی ملعون را از بین خواهد برد.

تلاوت کلام ا..مجید ،پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی و مرثیه سرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها