امام جمعه شهرستان بافق در دیدار با بسیجیان: امنیت ملی نتیجه فداکاری بسیجیان و مردمی است که اعتقادشان ریشه در دین دارد ، ما مدیون خون شهدا هستیم و باید نسبت به ارزشهای انقلاب پایبند باشیم.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۸۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق:صبح امروز مسئولین بسیج اقشار و پایوران ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در ابتدا "محمد جواد مسلمان" جانشین ناحیه مقاومت بسیج بافق با عرض تسلیت به مناسبت اربعین و دهه آخر ماه صفر، یاد و خاطره شهدا و امام (ره) را گرامی داشت.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) در باب بسیج بیست میلیونی اظهار داشت: حضرت امام تأکید ویژه ای بر تفکر بسیجی در وصیتنامه و صیحفه خود داشتند و خود را یک بسیجی می نامیدند ، همانگونه که امام خامنه ای نیز در اکثر بیانات بر روحیه و تفکر بسیجی اصرار دارند و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ایران را به برکت همین می دانند.

مسلمان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در جمع مردم اصفهانمبنی بر ، ایستادگی بر اصول انقلاب و بصیرت سیاسیاظهار داشت: امید است بسیجیان شهرستان بافق با محوریت امام جمعه شهرستان در خط ولایت ، با حواس جمع ، چشم و گوش به فرمان ولایت با بصیرت انشاا... در این مسیر حرکت کنند.

امام جمعه شهرستان بافق با تبریک هفته بسیج گفت: امام (ره) آنچنان جامعه را شفاف کرد که توانست قلوب مردم را به سمت خود جذب کرد ؛ حرکت مردم به سمت جبهه ها را می توان نمونه بارز این شاهکار تلقی کرد.

وی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه امام (ره) به جوانان اظهار داشت: امام با دید عمیق و ژرفی که داشت فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر کرد و این جوانان و بسیجیان بودند که جبهه جنگ و شهادت را حتی با نبود امکاناتبا عشق و علاقه ای که به نظام و امام داشتند بسیجی وار مدیریت کردند ؛ واین تنها جنگی بود که یک میلیمتر از خاک کشورمان کم نشد.

سلیمانی از جوان بسیجی به عنوان یک نیروی پرشور و پرتوان یاد کرد و گفت: نیروی جوان قدرت و توانایی دارد که در تمام مسائل بدرخشد.

سلیمانی در آخر با اشاره به امنیت ملی بالای کشورمان گفت: الان اگر سالم هستیم به برکت امنیت ملی است که در کشورمان حاکم است. امنیت ملی نتیجه فداکاری بسیجیان و مردمی است که اعتقادشان ریشه در دین دارد ، ما مدیون خون شهدا هستیم و باید نسبت به ارزشهای انقلاب پایبند باشیم.



ارسال نظرات