دبير ستاد برنامه هاي هفته بسيج در سپاه امام رضا(ع):

افتتاح 12 پروژه عمرانی در هفته بسیج/ تدوین 50 عنوان برنامه برای حاشیه شهر

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) ضمن اشاره به برگزاری بیش از 2000 برنامه در هفته بسیج در سطح استان از افتتاح 12 پروژه عمرانی در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۰۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدعلی چمی‌گو دبير ستاد برنامه هاي هفته بسيج ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج در سالن جلسات مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد با اشاره به همزمانی هفته بسیج بل دهه آخر صفر اظهار داشت: به همین منظور یکی از اقدامات بسیج حمایت از ایستگاه‌های بین راهی زائرین پیاده امام رضا(ع) است.

وی در ادامه به اقدامات بسیج در این هفته اشاره کرد گفت:  بیش از 2000 برنامه در سطح پایگاه‌ها و نواحی مقاومت استان پیش بینی شده است که می‌توان به دیدار با نماینده ولی‌فقیه، تولیت آستان قدس و غباروبی مزار شهدا است و برگزاری حدود 100 یادواره شهید در هفته بسیج اشاره کرد.
 
چمی‌گو دبير ستاد برنامه هاي هفته بسيج در تبیین دیگر برنامه‌های ویژه بسیج اشاره داشت: برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، حضور بسیجیان سراسر استان را در نمازهای جمعه، اعزام گروه‌های جهادی به نقاط محروم، برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جام شهدا و همچنین افتتاح پایگاه بسیج صدا و سیما از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.
 
معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) از افتتاح 12 پروژه عمرانی در هفته بسیج خبر داد.
 
چمی‌گو تصریح کرد: نزدیک به 50 عنوان برنامه برای حاشیه شهر تدوین و تصویب شده و در حال اجرا است که از جمله این فعالیت‌ها تقویت مهد کودک‌ها در این منطقه از شهر است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار