مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی عصر امروز در نشست هنرمندان بسیجی این استان، حرکت هنرمندان در عرصه فرهنگ را تکلیف الهی و ولایی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۳۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی هاشمی با اشاره به اینکه کاستی هایی در حوزه فرهنگ به خصوص از لحاظ بودجه وجود دارد، تاکید کرد: ولی این کاستی ها نباید مانع جریان سازی هنرمندان در جامعه باشند همچنانکه نمونه عینی آن را در دوران دفاع مقدس دیدیم.

وی از هنرمندان بسیجی خواست با جریان سازی و هدایت جامعه در عرصه فرهنگ و هنر نقش مهمی در اعتلای فرهنگ و تاریخ کشور به خصوص در پاسداشت ارزش های انقلاب و نظام داشته باشند.

 

هاشمی انتخاب تبریز به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی جهان را بهترین فرصت برای انتقال ارزش های انقلابی در قالب هنر و هنر ارزشی خواند.

وی خاطرنشان کرد: باید هنرمندان از این جایگاه تبریز برای ارائه هنر ارزشی و انقلاب استفاده کرده و در عرصه فرهنگ این مرز و بوم از این رهگذر نقش آفرین باشند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در ادامه با ارائه گزارشی از روند جشنواره های مختلف هنری این سازمان طی ما های گذشته، برگزاری سراسری کارتون استکبارستیزی و جشنواره استانی فیلم افلاکیان را از مهم ترین رویدادهای این سازمان در آینده نزدیک برشمرد.

عصر امروز نشست هنرمندان بسیجی آذربایجان شرقی در نخستین روز از هفته بسیج در هتل طلائیه تبریز با حضور مسئولان استانی و کشوری سازمان بسیج هنرمندان برگزار و در آن از فراخوان جشنواره سراسری کارتون استکبارستیزی، جشنواره استانی فیلم افلاکیان و نمایشگاه مجازی عکس «قاب های خالی» رونمایی شد.

 
 
 
 

ارسال نظرات