خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

هر تفکری که بخواهد ندای تفرقه را ترویج کند ندای دشمن است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:هر تفکری که بخواهد ندای تفرقه را ترویج کند ندای اسلام نیست بلکه ندای دشمن است .
کد خبر: ۸۷۸۰۶۴۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان پیش از ظهر امروز سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در دومین روز از هفته بسیج در همایش ائمه جمعه وجماعات شهرستان آق قلا گفت: هفته بسیج امسال تحت تاثیر کنکره بزرگ اربعین قرار گرفت،کنگره ایی که نماد زیبای وحدت امت اسلامی بود و قطعا این حضور و این اقتدار کمک خواهد کرد به اینکه جهان اسلام با وحدت کلیه اقوام و مذاهب بتواند راه اصبل اسلام ناب را استمرار بخشیده و در مقابله با نظام سلطه و استکبار موفق بدارد.

رحمت الله صادقی با تاکید بر حفظ وحدت بین شیعه و سنی  افزود: ما امروز برای ترساندن دشمنان خدا  و دشمنان خود باید منسجم و مهیا شویم و این وعده الهی است که اگر می خواهید دشمنان شما بترسند، بسیج شوید و تا این امر تحقق پیدا نکندو این ظرفیتها در کنار هم قرار نگیرد و قدرتهای فردی به یک قدرت جمعی تبدیل نگردد دشمنان خدا نخواهند ترسید.

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) تهدیدات را خوب می شناختند و لذا یک نظام دفاعی بسیار منسجم ایجاد کرد که بعداز 37 سال گذشت از انقلاب هیچ لطمه ایی به جغرافیای طبیعی جمهوری اسلامی نخورده است و این ارمغان و میراث بزرگ بسیج است که همه کسانی که احساس تکلیف می کنند برای حمایت از اسلام عزیز بسیجی می شوندو با تشکیل این ظرفیت دشمنان جرات ندارند امروز نگاه بدی به کشور داشته باشند.

سردار صادقی تصریح کرد: امروز در سرتاسر مرزهای جمهوری اسلامی نا امنی است و این درحالی است که کشورمان در امنیت کامل بسر می برد چرا که امروز دشمن می بیند این کشور با همه اقوام و مذاهب یک ید واحده است و با این وحدت نمی توان مقابله کرد و این را بدانید که اگر دشمن ذره ایی احساس می کرد که می تواند در صفوف متحد اقوام و مذاهب خللی ایجاد کند تردید نکنید که به این کشور حمله میکرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: تمام تلاش دستگاههای امنیتی نظام سلطه و تکفیری ها بر این اراده است تا بتوانند در این کشور مشکل نا امنی ایجاد کنند ولی نتوانستند زیرا ما یدالله مه الجماعه هستید و این رمز پیروزی ماست.

سردار صادقی به 600 شهید اهل سنت در دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: این شهدا با گذشتن از جان و نثار خون خود برای پایداری این کشور فدا شدند و امروز نیز می بینیم که در جبهه مقاومت این وحدت وجود دارد چرا که آنچه که مهم است فرمان الهی است و اختلاف در فروع نمی تواند مشکلی در اصل ایجاد نماید.

رحمت الله صادقی افزود:امروز وحدت مذاهب ما یک الگو و مدل برای همه کشورهاست که ما میتوانیم با قرار دادن فرمان خداوند به عنوان مبنا ، در کنار هم قرار بگیریم و در مقابل دشمنان خود بجنگیم و این بسترش همین مجموعه بسیج است.

وی افزود: دشنان می خواستند در استانهای اهل سنت ظرفیت سازمانی داعش را به وجود آورد و تفکر تکفیری را در حوزه شما  ترویج دهند و به این حرکت دل بسته بودند تا با این وسیله بتوانند حرکتهای ناامنی را به وجود آورند لذا ظرفیت فرهنگی و اعتقادی شما باعث شد تا این تفکر در مطرب خشک شود و دشمن را مایوس نماید و لذا آنچه را که موفقیت ما در ایجاد امنیت پایداردر جمهوری اسلامی بوده است را باید گرامی دانست.

صادقی افزود:راه انقلاب و شهیدان باید به دقت نگهبانی داده شود و به مقصود برسد و بدانیدهر تفکری که بخواهد ندای تفرقه را ترویج کند ندای اسلام نیست بلکه ندای دشمن است و لذا این ارمغان بزرگ الهی است که در دست ماست و باید قدر آن را دانست.

سردار صادقی با اشاره به پایان عمر تکفیری ها در سوریه و عراق گفت: امروز به فضل الهی و مجاهدت های مجاهدان و خون پاک شهدای مدافع حرم، ظالمین به جان خود افتاده اند کشورهای که هزینه کردند و این گروهک تروریستی را به وجود آوردند تا باعث اختلاف مذاهب شوند و ناامنی را به وجود آورند امروز خود در باتلاق جنایات این گروهک گرفتارندو هر روز شاهد نا امنی و کشتار مردمانشان بدست همین گروهک دست ساخته خودشان هستیم.

سردار صادقی در پایان گفت: جنگ امروز فقط در حوزه مسائل نظامی نیست چرا که امروز در حوزه اقتصادی مشکلات زیادی داریم که باید با تلاش وپشتکار در این جنگ نیز پیروز میدان شویم لذا همه می بایست با  کمک به دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم تا ظرفیتها هر چه زودتر به مرحله ظهور برسد.  

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها