بیانیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ابهر به مناسبت هفته بسیج:
بسیجى کسى است که سینه‌اش را سپر مى‌کند و با هر وسیله‌یى که در اختیارش باشد، دفاع از انقلاب را به عهده مى‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۵۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ابهر به مناسبت هفته بسیج آمده است:

خداوند متعال مومنین را از هرگونه دوستی با دشمنان نفی می کند و می فرماید: (ای کسانی که ایمان آورده اید، یهود و نصاری را دوستان خود مگیرید چراکه آنان دوستان یکدیگرند. و هر کس از شما آنها را به دوستی گیرد، از آنان خواهد بود.

و در جایی دیگر می فرماید: (ای کسانی که ایمان آورده اید، دشمن من و دشمن خودتان را به دوستی مگیرید)

رمز ماندگاری و جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران ایستادگی در برابر ظلم و ستم طاغوتیان و استکبار جهانی است.

حضرت امام خمینی (ره) در طول مبارزه و بالاخص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام اسلامی که نظام استکبار جهانی بطور تمام قد در برابر نهضت اسلامی ملت ایران قرار گرفت و آن را بزرگ ترین تهدید قلمداد کرد، به تبیین ابعاد و شاخصه های استکبارستیزی پرداختند.

ایشان بارها این نکته را یادآوری نمودند که «این نزاع و مبارزه ای که الآن بین کفر و اسلام است، این منازعه بین ما و آمریکا نیست، بین اسلام و کفر است»و به فرموده امام خامنه ای ( مدظله العالی ) ما در دنیا اعلام کرده‏ایم که انقلاب اسلامى، با نظام سلطه مخالف است. نظام سلطه، یعنى این‏که دولتها و قدرتهایى زور بگویند و ملتها و گروهها و کشورها و دولتهایى، آن زور را قبول کنند. طرفین، طرفین نظام سلطه‏اند و ما نظام سلطه را رد کردیم و رد مى‏کنیم و با آن به مبارزه بر مى‏خیزیم. ما در نظام سلطه، طرفین را مقصر مى‏دانیم؛ هم سلطه‏گر و هم سلطه‏پذیر را. استکبار، به معناى همین نظام سلطه است.

هرجا که نشانى از امریکا داشته باشد، سیه‏روزى و بدبختى بر مردم آن‏جا حاکم است.

هیچ ملتى تا به حال مثل ملت ما، رژیم مستکبر و زورگوى آمریکا را تحقیر نکرد.

بسیجى کسى است که سینه‌اش را سپر مى‌کند و با هر وسیله‌یى که در اختیارش باشد، دفاع از انقلاب را به عهده مى‌گیرد؛چون درحقیقت از اسلام و قرآن دفاع کرده است اکنون وظیفه ی ما بسیجیان پیرو ولایت این است که با بینش و بصیرت، و با عزم ملی و مدیریت جهادی دشمن را شناخته و در راستای دستیابی به اهداف و منافع میهن عزیزمان گام بر داریم و همانند گذشته توطئه های کفر جهانی و حامیان آنها را با درایت و بیداری نقش بر آب نماییم.

والسلام 1/9/1395

ارسال نظرات