خبرهای داغ:
مدیرکل هواشناسی قم:

یخبندان در قم/ هوای قم سردتر می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان قم بابیان اینکه هوای قم طی چند روز آینده سردتر می‌شود،گفت: طی چند روز آینده انتظار یخبندان در قم را داریم.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۵۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یحیی زارع بابیان اینکه هوای قم طی چند روز آینده سردتر می‌شود، اظهار داشت: طی چند روز آینده انتظار یخبندان در قم را داریم.

وی افزود: امروز دوشنبه هوای قم  نیمه‌ابری تا تمام ابری همراه با بارش باران و برف است که حداقل دما 5 درجه سانتی‌گراد  و حداکثر دما 8 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به این‌که در روز سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش دما و همچنین وزش شدید باد را خواهیم داشت، گفت: دمای استان در روز سه‌شنبه حداقل یک درجه سانتی‌گراد و حداکثر 5 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

زارع  افزود: روز چهارشنبه شاهد هوای  صاف همراه وزش شدید باد و  کاهش دمای زیر صفر درجه‌ای خواهیم بود که منجر به یخبندان در شهر قم خواهد شد همچنین دمای هوا در روز  چهارشنبه حداقل منفی سه درجه سانتی‌گراد و حداکثر دمای هوا به  5 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: وزش باد در روز سه‌شنبه بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت و به سمت شمال غربی و در روز چهارشنبه سرعت باد بین 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت و به سمت شمال غربی خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار