فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار برای نخستین بار در بندر آستارا خبر داد و افزود: این یادواره شهدا در سالن نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۶۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج « بسیج انقلابی و خدمتگزار است، اظهارکرد: برنامه های هفته بسیج در آستارا از ۳۰ آبان آغاز و تا ۶ آذر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ برنامه فرهنگی، هنری، بصیرتی و ... برای هفته بسیج پیش بینی شده است، افزود: برنامه هفته بسیج با پیاده‌ روی اربعین حسینی در این شهرستان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی فردا ( ۳۰ آبان) با حضور گسترده مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(علیه السلام) آستارا از جلوی سپاه ناحیه به سمت آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(علیه الاسلام) برگزار می‌شود.

سرهنگ آرمان دیدار با امام جمعه، حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان و نخبگان بسیجی در مدارس، برگزاری یادواره شهدای محل و شهدای دانشجو و ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم را از برنامه های هفته بسیج در بندر مرزی آستارا عنوان کرد.

وی از افتتاح ۵ واحد مسکن محرومین همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در بندر آستارا خبر داد و اظهارکرد: برای ساخت هر واحد مسکونی ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا اضافه کرد: همچنین در این هفته پایگاه های مقاومت بسیج در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

سرهنگ آرمان از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار برای نخستین بار در بندر آستارا خبر داد و افزود: این یادواره شهدا در سالن نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در طول هفته بسیج همچنین درمانگاه سپاه ناحیه آستارا به طور رایگان و با تخفیفات ویژه ای به بسیجیان خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان «مدافعان حرم» در ششمین روز از هفته بسیج در بلوار معاد این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین به همت اداره ورزش و جوانان بندر آستارا برای این روز مسابقات کاراته آزاد بانوان قهرمان گیلان در سالن ورزشی تختی این شهرستان پیش بینی شده است.

وی حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه و سخنرانی فرمانده سپاه در پیش از خطبه های نماز جمعه را از برنامه های دیگر هفته بسیج در این شهرستان اعلام و تصریح کرد: علاوه بر این برنامه ها ۱۰ ها برنامه دیگر نیز توسط رده ها و اقشار و پایگاه های مقاومت بسیج تدارک دیده شده است.

سرهنگ آرمان در پایان از برگزاری یادواره ۱۶۵ شهید شهرستان آستارا همزمان با شب شهادت امام حسن عسگری( علیه السلام) در این شهرستان خبر داد و گفت: این یادواره شهدا روز ۱۷ آذر با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری برنامه های فرهنگی، بصیرتی، یادواره های شهدا، افتتاح مسکن محرومین و پایگاه های مقاومت بسیج همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

ارسال نظرات