سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

بسیج با هوشیاری مسائل داخلی و بین المللی را رصد می کند

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:بسیج از نهادهاب مردمی وانقلابی که در راستای حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی کارنامه خوبی داشته است و دشمنان هم از این نهاد مردمی ،ترس دارند.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان :سرهنگ علی ناصری سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر به مناسب هفته بسیج در دیدار کارکنان ناحیه با امام جمعه شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت:گرامیداشت هفته بسیج،بزرگداشت جانفشانی رزمندگان و بسیجیان که در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی شهید شدند.
وی با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق است بیان کرد:معلم وشاگردان این مدرسه با توکل برخدا و درس ایثار وگذشت توانستند موفقیت های خوبی کسب کنند.
سرهنگ ناصری عنوان کرد:بسیج متعلق به گروه یا حزب خاصی نیست و از نهادهای انقلابی و مردمی که با بصیرت و حضور به موقع در صحنه های مختلف،معادلات دشمنان را بر هم می زند.
وی ادامه داد:کشور ایران به پشتوانه رهبر انقلاب،حضور به موقع مردم،نیروهای مسلح و همین نیروی مردمی بسیج توانست در برهه های مختلف پوزه دشمنان را به خاک بمالد.
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر تصریح کرد:بسیج با هوشیاری،بصیرت و آگاهی،مسائل داخلی و بین المللی را رصد می کند و در هر جایی که نیاز باشد به موقع واکنش قاطعانه می دهد.
وی با اشاره به اینکه بسیج در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی عملکرد مناسبی داشته است یادآورشد:در سالی که رهبر انقلاب آن را با عنوان "اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل "نامگذاری کرده حضور بسیج در فعال کردن ظرفیت های داخلی به خصوص در مناطق محروم تاثیرات خوبی بر اقتصاد و معیشت خانواده ها گذاشته است.
وی یادآورشد:اختصاص تسهیلات اشتغالزایی در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی برای پرورش قارچ،زنبور عسل،دامداری و....توانسته جوانان زیادی را در مناطق محروم به کار گیری کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار