امام جمعه پلدختر:

بسیج استوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است

امام جمعه پلدختر گفت:بسیج از استوانه های مستحکم نظام که در مقابله با توطئه های دشمنان چه در دوران 8سال دفاع مقدس و برهه های مختلف انقلاب،عملکرد شایسته ای داشته است.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۷۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان :حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در دیدار با سرپرست وکارکنان ناحیه مقاومت بسیج پلدختر که در دفتر امام جمعه شهرستان هم برگزار شد با بیان اینکه بسیج از استوانه های مستحکم نظام است اظهار داشت:بسیج همیشه برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آماده جانفشانی است.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل و رهبر انقلاب در خصوص بسیج عنوان کرد:بسیج مدرسه عشق و شجره طبیه این ها تعابیری هستند که نشان دهنده عظمت و اهمیت این نهادمردمی را می رساند.
امام جمعه پلدختر گفت:بسیج چون برخاسته از مردم در قبال دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی دارد.
حجت الاسلام سوری با تاکید براینکه کارنامه گذشته بسیج نورانی و افتخار آمیز است افزود:بسیج با برنامه ریزی مدونی که دارد،نسبت به آینده هم همین عملکرد مثبت را خواهد داشت و همه باید برای تحقق اهداف بلند مدت بسیج تلاش کنیم.
وی ادامه داد:تهذیب نفس و اخلاص از ویژگی های مهم یک بسیجی که می تواند در دفاع از دین موفق عمل کند.
امام جمعه پلدختر با اشاره به شاخصه های بسیجیان گفت:ولایتمداری،ایمان،اخلاص،اصلاح نفس،تغییر درون و داشتن غیرت دینی از جمله مولفه های یک بسیجی است.
وی با تاکید براینکه بسیج پیش قراول دهه عدالت وپیشرفت است یادآورشد:همانطور که رهبر انقلاب دهه چهارم را دهه عدالت و پیشرفت نام گذاری کرده اند،بسیج می تواند در تحقق اهداف این دهه موثر باشد.
سوری با اشاره به اهمیت ولایت فقیه در حکومت دینی افزود:مشروعیت حکومت و از بین رفتن ظلم وطاغوت منوط به وجود ولی فقیه با تدبیر و آگاه است که بحمدالله پس از امام خمینی بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی با حضور حضرت امام خامنه ای،این جایگاه مهم حفظ شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار