همزمان با هفته مبارک بسیج

یادواره 17شهید معلم و فرهنگی شهرستان کیار برگزار شد

در دومین روز از هفته بسیج یادواره 17شهید معلم و فرهنگی در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان کیار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۸۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این مراسم حجت الاسلام سلطان زاده با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و یاد آوری دلاوری مردان عرصه میدان شهادت گفت: فرهنگیان ما راه شهدای معلم که همان استکبار ستیزی ولایت پذیری محض میباشد را ادامه دهند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران اسلامی و به ویژه رزمندگان در جبهه‌ها توانستند با سلاح ایمان و اطاعت محض از امام راحل، بر دشمن سر تا پا مسلح پیروز شوندو لازمه مقابله با این دشمنان حفظ وحدت و اطاعت بی چون و چرا از منویات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سلطان زاده تصریح کرد:شهدای ما هم در سنگر های علم،جهاد و مقاومت جنگیدند و معلمان ما نیز ضمن تلاش درسنگر علم و دانش و کلاس درس در سایر سنگرهای مقابله با استکبار جهانی باید فعال باشند تا رسالت بزرگ شهیدان را پاس بدارند.

وی افزود:با توجه به هجمه‌هایی که امروز وجود دارد این وظیفه عموم است که هر کس در هر سنگری که هست تلاش مضاعف برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن داشته باشد.

حجت الاسلام سلطان زاده اظهار داشت:راهپیمایی عظیم اربعین و امنیت ما،همه و همه مدیون خون همان جوانانی است که جانشان را در آن ۸ سال دفاع مقدس فدای اسلام ناب و انقلاب اسلامی کردند.

دراین مراسم که جمعی ازمردم و مسئولین ادارات شهرستان،فرماندار،معاون اجرایی سپاه استان،خانواده معظم شهدا،معلمین و دانش آموزان بسیجی حضور داشتند برنامه های متنوع فرهنگی اجراشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار