انقلاب اسلامی در حقیقت دو کار مهم و اساسی انجام داده است یکی تشکیل نظام اسلامی و دیگری زنده نگه داشتن هویت اسلامی و بیداری اسلامی می باشد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۸۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم در دیدار با امام جمعه شهرستان طارم ضمن تبریک هفته مبارک بسیج خدمت ملت ایران اسلامی، گفت: بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی ایران فرموده اند باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند بنابراین این کار شدنی است.

اقبال جهانبخشی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در حقیقت دو کار مهم و اساسی انجام داده است یکی تشکیل نظام اسلامی و دیگری زنده نگه داشتن هویت اسلامی و بیداری اسلامی می باشد.

وی از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه درون و برون سازمانی در هفته مبارک بسیج در سطح شهرستان طارم خبر داد و اظهار داشت: مشارکت در برگزاری راهپیمایی و دسته عزاداری روز اربعین حسینی، برگزاری نشست هیئت منتظران مهدی(عج)، مراسم نهضت روشنگری ، مراسم دیدار کارکنان با امام جمعه شهرستان، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا، مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان (مدافعان حرم) شرکت کارکنان و بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، افتتاح سالن بخش اداری سوله های صالحین و افتتاح ساختمان پایگاه بسیج روستای کلوئیم از اهم برنامه های قابل اجرا در طول هفته مبارک بسیج می باشد.

امام جمعه شهرستان طارم در این مراسم فرا رسیدن هفته بسیج را گرامیداشت و گفت: هفته بسیج شروع ایجاد یک حکومت بزرگ اسلامی است بنابراین بسج نجات دهنده کشور در تمام بحرانها بوده همانگونه که در طول هشت سال دفاع مقدس خوب درخشید.

حجت الإسلام محمد صادقی پور ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ۲۸ صفر افزود: در اهمیت بسیج بهترین و عالیترین تعریفات متعلق به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که از آن بزرگوار نقل شده است.

وی اظهار داشت: تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از الطاف و برکات بزرگی است که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشته است که باید همگان قدر و منزلت این ودیعه الهی را بدانیم.

صادقی پور با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: کم اطلاع ترین مردم دنیا از نظر سیاست مردم آمریکا هستند بنابراین چالش بزرگ امروز ما مثل دیروز سیاستهای آمریکاست در هر صورت باید آمادگی خود را در تمام زمینه ها حفظ کنیم.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به ویژگی های شاخص بسیجیان، ایثار ، فداکاری و عشق به خداوند را از ویژگی های آنان دانست و اخاطر نشان ساخت: در حوادث گوناگون پس از انقلاب اسلامی نهادهای متعددی بودند که کشور را در مقابل سختی ها بیمه کردند که از جمله آنها نهاد بسیج بود.

گفتنی است، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از کارکنان، بسیجیان و جامعه بسیج زنان سپاه ناحیه طارم و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این مراسم

ارسال نظرات