فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

بسجیان باید جلوتر از زمان حرکت کنند

بسجیان باید جلوتر از زمان حرکت کنند تا بتوانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۰۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر در دیدار با امام جمعه شهر ابهر با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: اگر بر کشور ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان به کشور ایران به دور خواهد شد.

محمد فروزنده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج افزود: بسیج برای جوانان شور آفرین برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستداران نظام امید آفرین خواهد است.

وی بزرگترین هدف بسیجیان را رسیدن به تمدن نوین اسلامی برشمرد و اظهار داشت: بسجیان باید جلوتر از زمان حرکت کنند تا بتوانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

فروزنده تصریح کرد: دشمنان با مبانی دروغین مانند کنسرت و کوروش میخواهند ذهن مردم را به گمراهی بکشانند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خاطر نشان کرد: بسیجیان نشان داده اند که در پیروی از منویات مقام معظم رهبری گوش به فرمان هستند.

همچنین امام جمعه ابهر در این دیدار با بیان اینکه تفکر بسیجی همان حمایت از بسیج است نه فتنه گر، گفت: ما باید دست به دست هم دهیم و از تفکر بسیجی دفاع کنیم و اگر این تفکر نبود کشور هم نبود.

حجت الاسلام رحیمی افزود: هر کس شراب بخورد و غیبت کند چهل روز نماز و روزه اش قبول نیست و اگر همسایه مسجد در مسجد نماز نخواند نمازش صحیح نیست.

وی با اشاره به تفکر بسیجی و تفکر عاشورایی اظهار داشت: تفکر بسیجی همان تفکر عاشورایی است و اربعین حسینی و زیارت ما برگرفته از تفکر بیسجی است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به مسئولین تاکید کرد: بعضی از مسئولین برای رفتن به ترکیه ویزا را برمی داردند ولی برای اربعین برنمی دارند پس این شعار تدبیر کجاست این قائل نشدن به زائران کربلای معلاست.

ارسال نظرات