نشست بصیرتی با موضوع فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در مدرسه عرفان صائین قلعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۰۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نشست بصیرتی با موضوع فضای مجازی و کاهش آسیب های شبکه های اجتماعی در اولین روز از هفته بسیج در دبیرستان عرفان صائین قلعه برگزار شد.

در این نشست مدیر روابط عمومی و تبلغات سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به محاسن و معایب فضای مجازی گفت: برای استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ابتدا ما باید فرهنگ صحیح استفاده از این شبکه ها و نرم افزارها را بدنیم به عنوان مثال باید بدانیم نرم افزار وایبر توسط ۴ همکار اسرائیلی تأسیس شده که تلمن مارکو مدیرعامل این شرکت چهار سال در ارتش اسرائیل مشغول به کار بوده‌ و از دانشگاه تل‌آویو فارغ‌التحصیل شده‌است، وقتی این نرم افزار بدست چنین اشخاصی طراحی و تولید می شودباید برای کاربران این نرم افزار قابل تامل باشد که چه اهدافی را دنبال میکنند.

عابدینی در ادامه ضمن معرفی محتوای شبکه های اجتماعی و ماهواره ای افزود: تنها راه استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شناخت و آگاهی ازمحتوای این شبکه ها و تقویت باور های دینی و مذهبی می باشد.

در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقه خاطره نویسی که در اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور از طرف روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ابهر در بین دانش آموزان مدارس برگزار شده بود، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات