خبرهای داغ:
در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گالیکش عنوان شد؛

بسیج نماد همه خوبی‌ها و زیبایی‌های یک ملت است + تصاویر

بمناسبت هفته بسیج در شهرستان گالیکش صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ناحیه گالیکش برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۸۰۷۱۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ اصغر الداغی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گالیکش به مناسبت هفته بسیج در محل سپاه این شهرستان گفت: هفته بسیج نماد همه خوبی‌ها و زیبایی‌های یک ملت است.

وی با اشاره به معنی و مفهوم بسیج گفت: بسیج یعنی آرامش، وقار، توانمندی، رحم و شفقت، نظم، ایثار، مهربانی، وسیله ارتباط‌جمعی، وجدان، متن ملت، آحاد ملت، تکلیف گرا و وظیفه محور، الگوی تمام ملت‌ها و آمادگی در برابر همه استکبار، نجات‌بخش، سیراب کننده روح هیجان‌طلب جوانان و بسیج مایه دلگرمی ملت و رهبر است.

الداغی افزود: اگر بخواهیم در کشور پیشرفت داشته باشیم و این عزت و ابهتی که ملت ما به برکت حضور بسیج در تمام صحنه‌ها به دست آوردند تداوم داشته باشد باید روحیه بسیج و بسیجی که در آحاد جامعه وجود دارد را تقویت کنیم.

به گفته وی ملت ما اگر بخواهد در برابر مشکلات و نارسایی‌ها برابر استکبار ایستادگی کند تنها راه آن تقویت روحیه بسیجی در جامعه است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات جامعه که در دفاع مقدس و پس‌ازآن در کشور ایجاد شد به دست بسیج باز شد و کسی که دارای تفکر بسیجی و روحیه بسیج باشد در خصوص کار و خدمت به مردم تلاش مضاعف نشان خواهد داد.

وی اظهار داشت: از اهداف بلند بسیج تحقق فرمان حضرت امام برای تشکیل حرب الله و ارتش 20 میلیونی در سراسر دنیا است. هرگاه و هر زمان در کشور مشکلی ایجاد می‌شود باید بسیج وارد میدان شود. بسیج یک اعتقاد است هرگاه برای مردم و مملکت مشکلی ایجاد شود وارد میدان می‌شود.

الداغی گفت: اگر بخواهیم قدرت، عظمت و امنیت در کشور حفظ شود باید روحیه بسیج در جامعه اشاعه داده شود و بسیج را در جامعه تقویت کنیم باید روی پای خود ایستاده به نیروهای خود اعتماد کنیم.

 
خبرنگار افتخاری بسیج صادق فرامرزی
ارسال نظرات
پر بیننده ها