خبرهای داغ:

گروه های جهادی از جامعه پزشکان بسیجی در امر خدمت رسانی و درمان زائران کربلا شرکت کردند

جامعه بسیج پزشکی دارای اکیپی با جمعی 7 هزار نفر است که امر خدمات رسانی و درمان بیماران مناطق محروم را انجام میدهند.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۱۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان،دکتر شاه ولی مسئول بسیج جامعه پزشکی گفت:بسیج یک حرکت اجتماعی فرهنگی است که،بخشی از آن هستیم و از جمله اولویت های کاری بسیج جامعه پزشکی حفظ اعداف از جمله اهداف،علمی،سیاسی،اجتماعی است که دز بسیج جامعه پزشکی پیگیری می شود تا ما از بقیه اقشار جامعه عقت نمانیم و در واقع ما نگاهمان به رفع بی عدالتی در امر سلامت است که با خدمات رایگان این امر صورت می پذیرد.

وی از جمله اهداف تشکیل بسیج جامعه پزشکی گفت:آن کادر پزشکی که در زمان 8 سال دفاع مقدس شکل گرفته بود نیاز به این داشت که منسجم تر شود و عملا یک میدانی برای  تجربیات آن دوره به دوران بعد از جنگ بود و نیز حفظ روحیه انقلابی جامعه پزشکی کشور بود.

دکتر شاه ولی افزود:هدف دیگر تشکیل سازمان  بسیج جامعه پزشکی ایجاد بصیرت و ترویج آن در بین پزشکان و فضای جامعه بود و ما در خصوص جذب پزشکان به این سازمان هیچگونه محدودیتی از حیث ورود ارائه خدمت نداریم.

در پایان مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت:ستادهایی از گروه های جهادی پزشکی برای زائرین کربلا در خرمشهر و شلمچه تشکیل شد که شامل تیمی متخصص از 50 پزشک در خرمشهر بیماران را غربلگری کردند و پس از معاینه و تشخیص امر درمان انها را به صورت کاملا رایگان انجام دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار