نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه جهاد کبیر یعنی اطاعت نکردن از دشمن گفت: اصل روحیه بسیجی اخلاص است و این شجره طیبه کارآرایی اش در سراسر عالم جهاد کبیر است.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۳۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عصر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان اقشار بسیج کردستان با تسلیت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مراسم اربعین حماسه ای است که با حضور بسیجیان که عشق می‌آفریند و حماسه ایجاد می‌کند؛ برای جهان اسلام مایه مباهات است.
 
وی گفت: حرکت عطیم اربعین حسنی موجب خنثی سازی و نابودی همه حرف ها و اقداماتی است که  با استفاده از ظرفیت گروهک‌های تروریستی تکفیری علیه چهره رحمانی اسلام تبلیغ شده بود و محبت، برادری و وحدت پیام روشن مراسم اربعین در کربلای معلی بود.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان به ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: اصل روحیه بسیجی اخلاص است و بسیجی همان کاری را انجام می‌دهد که خدا می‌خواهد.
 
حجت الاسلام شاهرودی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد «جهاد کبیر» اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند با عدم اطاعت از کفار جهاد کبیر کنید و با این کار مانع سلطه آنان شوید چرا که اگر بر شما مسلط شوند ناچار به اطاعت از آنها خواهید شد. 
 
 
وی بیان داشت: عدم اطاعت از کافر همان جهاد کبیر است و جهاد در مقابله با دشمن جهاد کبیر است.
 
حجت الاسلام شاهرودی بیان داشت: در حوزه اقتصادی نیز اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب نوعی جهاد کبیر و کوتاه نیامدن در مقابل خواسته های دشمنان است، اقتصاد مقاومتی که رهبری معرفی نمودند تا کنون با چنین ویژگی هایی در جهان مطرح نبود و امروزه موجب الگو گیری تمام کشورها از آن شده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جهاد در تمامی حوزه ها فرهنگی،اقتصادی، نظامی وجود دارد و جهاد کبیر اطاعت نکردن از دشمن است و شجره طیبه بسیج کارآیی اش در سراسر عالم همین جهاد کبیر است .
وی خاطر نشان کرد:  فعالیت بسیج مختص به زمان و حوزه خاصی نیست بلکه دیروز در عرصه دفاع مقدس و امروز در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی حضور فعالی و مثمرثمری دارد.
 
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان داشت: بسیج نیرویی با اخلاص و دشمن‌شناس است و در زمان مناسب در مقابل توطئه‌های گوناگون دشمن می‌ایستد و باید قدر این نیروی توانمند را بدانیم. 

 
 
ارسال نظرات