ویژه هفته بسیج/2/مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد؛

مهمترین راه مقابله با دشمنان راهکارهای مقابله با جنگ نرم است

حجت الاسلام فلاح نژاد گفت: پس از شكست و ناكامي استكبار در زمينه ي مسائل نظامي، تهاجم فرهنگي دشمن با سرعت فراوان توسعه يافته و با استفاده از متنوع ترين و جديدترين ابزار در زمينه هاي مختلف مورد استفاده ي آنان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۴۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
حجت الاسلام حسین فلاح نژاد به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با خبرگزای بسیج اظهار داشت: پس از شكست و ناكامي استكبار در زمينه ي مسائل نظامي، تهاجم فرهنگي دشمن با سرعت فراوان توسعه يافته و با استفاده از متنوع ترين و جديدترين ابزار در زمينه هاي مختلف مورد استفاده ي آنان قرار گرفت.

وی افزود: از اين رو برنامه هاي بسيج نيز با گرايش كاملاً محسوس، به اين سمت سوق داده شد و تلاش شد تا از تمام امكانات و توانائي هاي اين مجموعه ي عظيم برأي مقابله با اين تهاجم گسترده نهايت استفاده به عمل آيد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد یکی از مهمترين مصاديق اقدامات بسیج را  اجرای فریضه امر به معروف و نهي از منكر دانست و خاطر نشان کرد:از دیگر اقدامات میتوان به ترويج فرهنگ و ارزش هاي اسلامي و انقلابي، فعاليت هاي فرهنگي و هنري، فعاليت هاي علمي، آموزشي و توجيهي و ايجاد تشكل هاي فرهنگي و آموزشي را نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها