خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج فرمانده سازمان اردویی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان
نادر محمد میسا فرمانده راهیان نور سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیج ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی و گرامی داشتن هفته بسیج افزود:امسال نسبت به سال های گذشته شاهد استقبال گسترده ای بودیم در اربعین حسینی از سراسر دنیا که در راهپیمایی عظیم حسینی شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۸۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان،نادر محمد میسا فرمانده راهیان نور سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیج   ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی و گرامی داشتن هفته بسیج افزود:امسال نسبت به سال های گذشته شاهد استقبال گسترده ای بودیم در اربعین حسینی از سراسر دنیا که در راهپیمایی عظیم حسینی شرکت کردند.
وی بیان کرد:سازمان گردشگری راهیان نور و بسیج امسال افتخار این را داشت که میزبان زائرین خارجی بوده که از سراسر کشو های همجوار امدند و در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند  ستادی تشکیل شد به نام ستاد استقبال از زائرین خارجی که در مرز شلمچه مستقر شدند و امسال کل زائرین خارجی  از مرز شلمچه خارج شدند و کلیه امورات مربوط به این زائرین انجام شد و هیچ مشکلی در این امورات نداشتیم و گیت مخصوصی برای این زائرین در نظر گرفته شد و کلیه امورات از جمله اسکان،ترابری،خورد و خوراک،عبور و مرور از زمانی که وارد خاک جمهوری اسلامی شدند و تا زمانی که خارج شوند کلیه هماهنگی ها انجام شد.
وی در ادامه افزود: کلیه برنامه ها و فعالیت ها سازمان اردویی در راستای اعداف بسیج برنامه های زیادی داشته که یکی از فعالیت ها بحث راهیان نور هست که هرساله شاهد سیله عظیمی از مردم و سراسر کشور هستیم که از آثار هشت سال دفاع مقدس دیدن می نمایند که هرساله از مهرماه شاهد اعزام راهیان نور هستیم که با راهیان نور دانش آموزی  شروع میشود که از دهم مهرماه آغاز شد و در سال گذشته نزدیک به 65000 نفر دانش اموز را به مناطق عملیاتی اعزام کردیم که امسال از مهرماه تا الان غریب به 30000 هزار نفر دانش اموز را به مناطق عملیاتی داشتیم .
نادر محمد میسایی اظهار داشت:که ما در تابستان هم اردو های راهیان نور را داریم که امسال غریب به 30000 نفر را از بسیجیان استان را اعزام کردیم به مشهد مقدس و اولویت اصلی با کسانی بودکه هنوز به این سفر اعزام نشدند.
یکی از برنامه های اجرایی این سازمان توافق  بین استان ها و استان قدس رضوی بوده توسط کمیته امداد و بهزیستی شناسایی و به این اردو اعزام کنیم که تا حالا نزدیک به 800 نفر این افراد از استان خوزستان شناسایی و به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی در ادامه افزود:نزدیک به 6500 نفر برای ارتحال امام با کمک استانداری استان به این مراسم اعزام کردیم و در این مراسم شرکت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها