خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم گفت: منشاء تمام پیشرفت های انقلابی، معنوی، اخلاقی و بخصوص عرصه های علمی و فناوری تفکر بسیجی در کشور است.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۸۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

حجت الاسلام سیدرضا عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با تسلیت ایام پایانی ماه صفر و گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج ابراز کرد: واژه بسیج به ابتکار حضرت امام(ره) از لابلای فرهنگ لغات به عرصه واقعی بروز و ظهور پیدا کرد و با عنایات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) و حضور پرشور قشرهای مختلف مردم، روز بروز بر رونق آن افزوده شد.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که روحیه انقلابی بسیجیان موجب اقتدار و صلابت روز افزون شجره طیبه بسیج شده است و این درخت سرسبز و تناور، به برکت خون مطهر شهدای والامقام، همچنان استوار و سایه آن حتی بر افق های دوردست جبهه مقاومت در فراسوی مرزها نیز گسترده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم با تاکید بر اینکه دوام و بقا و ارتقای نظام اسلامی منوط به داشتن روحیه انقلابی و بسیجی در جامعه است، خاطرنشان ساخت: بسیج بدنه فعال ملت است و ولایت پذیری، روحیه و عمل انقلابی و جهادی، عشق به قرآن و اهل بیت(ع) و ولایت، خدمت به مردم، پشتکار، علم اندوزی، اخلاص و صبر و استقامت و استکبارستیزی، بخشی از ویژگی های آن می باشد که با تمسک به آن، همه مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی با اشاره به سخن حضرت امام(ره) که "افتخارم این است که خود بسیجی ام"، ابراز کرد: روحیه استکبار ستیزی بسیج قادر خواهد بود حتی در خارج از مرزها، تهدیدات دشمنان نظام اسلامی را پاسخی سخت و شکننده بدهد.

عظیمی در پایان با یادآوری این نکته که دانشجویان بسیجی در کشور بخصوص دانشگاه های استان قم، از افسران فعال، پیشرو و بابصیرت در عرصه جنگ نرم هستند، تاکید کرد: همه پیشرفت هایی که در عرصه علم و فناوری شاهد هستیم، منشاء آن تفکر بسیجی است و بحول و قوه الهی برای اعتلای کشور، باید این تفکر ارزشی ترویج شود.


ارسال نظرات