خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: ایران اسلامی پس از قطع ارتباط کامل با آمریکا و با وجود همه تهدیدات ،سرعت علمی آن دو برابر متوسط جهانی شد و پیشرفت های بسیاری در حوزه هسته ای و نانو و نظامی صورت گرفت.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۸۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در همایش رهبر کوچک در هیئت رزمندگان فردوس عنوان کرد: ایران اسلامی در زمانی که زیر یوغ استعمار بود دارای بدترین شرایط از نظر فرهنگی ، اقتصادی ، نظامی و ... بوده است.

سرهنگ محمودی در ادامه عنوان کرد: ایران اسلامی پس از قطع ارتباط کامل با آمریکا و با وجود همه ی  تهدیدات ،سرعت علمی آن دو برابر متوسط جهانی شد و پیشرفت های بسیاری در حوزه هسته ای و نانو و نظامی صورت گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: تمامی این پیشرفت ها تنها به خاطر اتکا به نیروی ایمان و اخلاص بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه فردوس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما پرچمدار عدالت و استکبار ستیزی است و حامی همه کشورهای مظلوم و آزادی خواه است.

ماشاالله محمودی در ادامه گفت: روز به روز محبوبیت انقلاب اسلامی ما رو به افزایش است و علت همه این پیشرفت ها به خاطر ولایت فقیه و فرهنگ عاشورای حسینی است.

 
 بسیاری از گرفتاری ها بخاطر کنار گذاشتن جوانان با استعداد و توانمند است
 

امام جمعه فردوس نیزبا اشاره به اهمیت جوان ونوجوان در اسلام گفت: افضلیت به بزرگ بودن و سن زیاد نیست بلکه  جوان های کم سن نیز اگر فاضل باشند بزرگ و برتر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه گفت: سفارش پیامبر بر این بوده است که جوان ها ونوجوان ها را در یابند و برای آن ها خیر خواه باشند.

وی گفت: در زمان دفاع مقدس نیز جوان گرایی در جبهه موج می زد و امام بسیاری از جوانان را فرمانده های گردان ها و تیپ ها مختلف منصوب کردند پیامبر نیز فرماندهان جنگ های خود جوان انتخاب می کردند.

امام جمعه فردوس خاطر نشان کرد: شهید فهمیده هیچ علقه دنیایی نداشت برای همین رهبر کوچک شناخته می شود.

بابایی گفت: بسیاری از گرفتاری ها به خاطر کنار زده شدن جوانان با استعداد و توانمند و روی کار آمدن افراد کهنسال است .

وی تاکید کرد: زمانی کشور می تواند رشد کند که سیره رهبر انقلاب و پیامبر را در جوان گرایی پیشه کنیم.

در حاشیه این مراسم رزمنده بسیجی برادر دیاری به بیان خاطرات از هشت سال دفاع مقدس پرداخت .
ارسال نظرات
پر بیننده ها