خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت: هرکس که امروز ادعای حسینی بودن میکند اگر بصیرت نداشته باشد به خون امام حسین خیانت کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۹۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان فردوس در جلسه هیئت انصارالمهدی (عج) دبیرستان نمونه علامه طبابایی عنوان کرد: اربعین عدد کمال است و هرکس که 40 روز خودش را حفظ کند و کنترل کند و اخلاص بورزد چشمه های حکمت بر قلب وزبان او جاری می شود.

حجت الاسلام بابایی در ادامه عنوان کرد: چله نشینی موجب ایجاد ملکه تقوا در انسان می شود وبا ملکه تقواست که راه برای انسان روشن می شود و انسان سریع تر به سوی کمال پیش می رود.

وی گفت: اگر حضرت زینب و امام سجاد در جلساتی که در شام و کوفه داشتند افشا گری نمیکردند و رسالت خود را درست به سر مقصد شان نمی رساندند دیگر عاشورا و اربعینی وجود نداشت.

امام جمعه فردوس در ادامه خاطر نشان کرد: هرکس که امروز ادعای حسینی بودن میکند اگر بصیرت نداشته باشد به خون امام حسین خیانت کرده است.

برجام های مختلف برای خالی کردن دست انقلاب اسلامی است 

بابایی تاکید کرد: انقلاب اسلامی تنها از همه هوشیاری و بصیرت می خواهد اینکه تنها شعار بدهیم کافی نیست باید شعار ما همراه با شعور باشد.

وی در خصوص هشدار رهبری در رابطه با مذاکرات و برجام به دولت مردان گفت: در رابطه با برجام رهبری هشدارهای بسیاری دادند و همان ها که آنروز مذاکرات کردند بعدا اعتراف کردند که اشتباه کردند.

امام جمعه فردوس تاکید کرد: برجام های دو وسه و چهار برای خالی کردن دست انقلاب اسلامی است برجام دو برای گرفتن موشک ها برجام سه برای گرفتن قوانین اسلامی از قانون اساسی و برجام 4 برای رعایت حقوق بشر آنطور که دشمن می خواهد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها