امام جمعه میامی:

جلب رضایت مردم مهمترین وظیفه مسئولان است

امام جمعه میامی گفت: جلب رضایت مردم مهمترین وظیفه مسئولان است.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۰۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در جلسه شورای اداری شهرستان میامی به برخی از ویژگی های یک مدیر شایسته و موفق اشاره کرد وگفت: یک مدیر موفق  آگاه، پایبند به مسائل دینی، مقتدر بود و شب وروز خالصانه برای خدا کار می کند و خسته نمی شود .

وی با بیان اینکه ارزشمندترین کار مدیران خدمت به مردم است، افزود: مردم مشکل وگرفتاری زیادی دارند که گاها از کوره در می روند  یک مدیر شایسته بایدبا صبر وبردباری رفتار کند.

صفائی پور جابجایی مدیران را  یک امر طبیعی دانست وگفت:  مردم باید آثار جابجایی مدیران را احساس کنند.

امام جمعه میامی افزود:  یک جابجایی اگر تحولی به سوی پیشرفت و توسعه احساس نشود غیر از وقت تلف کردن و هدر رفت بیت المال استفاده دیگری ندارد.

وی یادآور شد: وقتی کسی مسئولیتی  را به عهده می گیرد باید بداند کارهای مدیر قبلی را ادامه داده وبرای پیشرفت امور در کارها شتاب ایجاد کند.

جلب رضایت مردم مهمترین وظیفه مسئولان است

صفائی پور با بیان اینکه امروز مسئولان باید بر محور ولایت به دنبال رضایتمندی مردم باشند، گفت: همه ما خود را خدمتگزار می دانیم ومنتی هم نداریم و آنچه که وظیفه ما است خدمتگزاری و رضایتمندی مردم است.

امام جمعه میامی انقلاب را بر پایه  سه رکن اسلام، ولایت و مردم دانست و تصریح کرد: بدون مردم این میز وصندلی، پست و مقام اصلا موضوعیت خارجی ندارد و زمانی مقام ما موضوعیت و خاصیت پیدا می کنیم که خود را خدمتگزار مردم بدانیم ومردم از ما راضی باشند.

وی در پایان با اشاره به تودیع بخشدار سابق مرکزی شهرستان میامی، یادآور شد: حسینی از مدیران موفق بودند و امیدواریم هرجا که هستند از خدمات این مسئول دلسوز شهرستان بهره مند شویم و بخشدار جدید هم بتوانند خادم خوبی برای مردم باشند.

مدیران شهرستان به مناطق روستایی بیشتر توجه کنند

فرماندار میامی نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان میامی با مشکلات ساختاری در دو حوزه پروژه ها واداری مواجه است، گفت: ساختارهای سازمانی میامی در ابتدای کار است وباید بپذیریم با شهرستانی مواجه هستیم که  از جهت امکانات فیزیکی، مدیریتی ونیروی انسانی باید تلاش بیشتری در جهت محقق کردن فرآیندهای شهرستان داشته باشیم.

وی افزود: پروژه هایی در حوزه تملک دارایی های شهرستان وجود دارد ومنتظر تخصیص اعتبار هستیم و از مدیران  خواستاریم که از پروژه هارا نظارت کامل داشته و گزارش های پیشرفت فیزیکی، ریالی و زمانی را داشته باشند تا با مشکلات بعدی مواجه نشویم .

مدیران ادارات عصاره هر شهرستان هستند

کریمی با بیان اینکه شهرستان میامی موقعیت جغرافیایی خاصی  دارد، تصریح کرد:  اگر در خیلی از قسمت ها بودجه تامین نشود دیگر امکان انجام کار نیست،  بنابراین ما باید به نوعی مدیریت کنیم  که زمانی  پروژه ای در حال شروع کار است، تمام فرآیندهای اداری آن را انجام شده باشد.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه در یک سال، چهار ماه بیشترزمان برای انجام پروژها نیست و پروژه ها را نهایت در مدت شش ماه باید انجام داد، گفت: در شهرستان باید شش ماه کار اجرایی وشش ماه  دیگر کار اداری انجام داد.

وی افزود: با توجه با بافت روستایی شهرستان مدیران باید به روستاها بیشتر سر بزنندو از این رو شورای اداری بعدی شهرستان را در پل ابریشم برگزار خواهیم کرد.

کریمی مدیران ادارات را عصاره شهرستان دانست و افزود: اگر قرار باشد ویژگی وشخصیت یک شهرستان از نظر نیروی انسانی معرفی شود به مدیران آن بر می گردد.

  فرماندار میامی با اشاره به اینکه شهرستان میامی با مشکل نیروی انسانی دست و پمجه نرم می کند، گفت: با نماینده مردم شهرستان های شاهرود ومیامی در مجلس صحبت هایی برای اختصاص ردیف بودجه برای بکار گیری نیروی انسانی برای شهرستان انجام شده ودر حال حاضر این موضوع عملی نشده و فعلا در حد بحث است.

وی به تغییر بخشدار مرکزی اشاره کرد و افزود: ضمن تشکر از بخشدار سابق این تغییر وتحولات لازمه هر سازمان وسیستمی است وچرخه، غنی سازی وارتقای شغلی در هر مجموعه ای وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار