امام جمعه شهرستان فومن بسیج را مصداق اخلاص کامل، شجره طیبه، مدرسه عشق، میقات پابرهنه گان عنوان کرد و گفت: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی و از پدیده های بسیار شگفت آور است.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۰۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از فومن، حجت الاسلام و المسلین صفوی در دیدار با جمعی از شورای فرماندهی سپاه ناحیه فومن که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن تسلیت ایام اربعین و ایام صفر بسیج را جزء ابتکارات و مهندسی فکری امام دانست و اظهار کرد: طبق فرمایش امام خمینی (ره) تشکیل بسیج در انقلاب اسلامی از الطاف جلیه (آشکار) خداست.

وی بسیج را مصداق اخلاص کامل، شجره طیبه، مدرسه عشق، میقات پابرهنه گان عنوان کرد و گفت: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی و از پدیده های بسیار شگفت آور است.

امام جمعه فومن با بیان اینکه بسیج متشکل از مجموعه ای که در آن پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان هستند یادآور شد: بسیجیان همراه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این انقلاب را حفظ و ان شاء الله در مسیر پیشرفت و تکامل تحت زعامت مقام معظم رهبری به صاحب اصلی این انقلاب برسانند.  

حجت الاسلام صفوی خاطرنشان کرد: فیلم معمای شاه را باید نسل جدید ما ببیند که چه بر سر ما گذشت و ما چقدر نوکر بودیم.

وی جریان فراماسونری انگلیسی و نفوذ آن در دربار شاه را به نحوی دانست که کل دربار و به نوعی کشور را در کنترل داشت.

سرهنگ میرزاپور، فرمانده سپاه ناحیه فومن نیز در این دیدار با بیان اینکه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج بیش از 150 عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود گفت: برگزاری نمایشکاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح 3 حوزه مقاومت خواهران، پایگاه مقاومت، برگزاری یادواره های شهدا و شهدای مدافع حرم و همایش بزرگ بسیجیان از شاخص ترین برنامه های سپاه ناحیه فومن است.

ارسال نظرات