رئیس مجمع عالی بسیج گیلان تاکید کرد:

مذاکره با آمریکا بی نتیجه است/ امروز باید از حریم انقلاب اسلامی دفاع کرد

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه ای را در پی ندارد، گفت: «برجام» جزء از دست دادن برخی فرصت ها، هیچ نتیجه ای برای کشور نداشت.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۰۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، نشست بصیرتی و روشنگری با حضور سردار علیزاده رئیس مجمع بسیج عالی گیلان، سرهنگ فلاح فرمانده سپاه رودبار و جمعی از بسیجیان در نمازخانه نیروگاه شهید بهشتی لوشان برگزار شد.

دو جناح انقلابی و غیرانقلابی نمی توانند در کنار هم قرار گیرند

رئیس مجمع بسیج عالی استان گیلان در این مراسم با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های بسیج، به تشریح دستاوردهای مهم این شجره طیبه پرداخت و بیان کرد: بسیج، امروزه همگانی شده است.

سردار نظرعلی علیزاده با بیان اینکه در نظام اسلامی حق و باطل نمی توانند در کنار هم قرار گیرند، تاکید کرد: لذا دو جناح انقلابی و غیرانقلابی نمی توانند در کنار هم قرار گرفته و فعالیت کنند.

وی با استناد از آیه شریفه قرآن، تصریح کرد: تا زمانی که در جهان، نگاه ظالمانه و مستکبرانه وجود دارد، مبارزه حق علیه باطل وجود دارد و باید به جد ادامه پیدا کند.

چطور می شود به یک حکومت ظالم، حیله گر و زور گو، اعتماد کرد؟

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به نگاه ظالمانه و مستکبرانه جهان غرب بویژه آمریکا، اظهار کرد: چطور می شود به یک حکومت ظالم، حیله گر و زور گو، اعتماد کرد؟

سردار علیزاده با بیان اینکه فعالیت های ضد حقوق بشری آمریکا، جهان گیر شده است، گفت: کسانی که بدترین جنایت ها را علیه جامعه بشری، می کنند، امروز بعنوان رئیس کمیته حقوق بشر هستند.

وی ادامه داد: آمریکا و سردمدارانش زخم های عمیقی بر پیکره جامعه جهانی زده اند که سال ها طول خواهد کشید تا این زخم ها التیام یابد.

«برجام» جزء از دست دادن برخی فرصت ها، هیچ نتیجه ای برای کشور نداشت

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه به هیچ عنوان نمی توان به آمریکا اعتماد کرد، به عدم موفقیت «برجام»، اشاره و اذعان کرد: علیرغم بدعهدی آمریکایی ها، چرا عده ای اصرار می ورزند تا با دولتمردان آمریکا به مذاکره بنشینند؟

سردار علیزاده با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه ای را در پی ندارد، گفت: «برجام» جزء از دست دادن برخی فرصت ها، هیچ نتیجه ای برای کشور نداشت.

وضعیت نبرد و مقاومت به نفع انقلاب اسلامی و جهان اسلام است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، به برخی از شیطنت ها و کینه توزی های آمریکا در طول شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها 38 سال است که انواع تحریم های ظالمانه فرهنگی، اقتصادی، جنگ و... را بر نظام اسلامی تحمیل می کنند.

سردار علیزاده با اشاره به وضعیت جنگ در آن سوی مرزها، به اهمیت «جهاد اکبر»، اشاره و تاکید کرد: «جهاد اکبر» همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: وضعیت نبرد و مقاومت به گونه ای گوشه و کنار کشورهای همسایه بگونه ای پیش می رود، که به نفع انقلاب اسلامی و جهان اسلام است.

عده ای می خواهند از درون به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و خدشه وارد کنند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه عده ای می خواهند از درون به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و خدشه وارد کنند، به اجتماع بزرگ و میلیونی اربعین اشاره و اذعان کرد: برخی از رسانه های امپراطوری دنیا، چشم دیدن اجتماع عظیم و پرشور اربعین در کربلا را ندارند و این واقعه عظیم را منتشر نکردند.

وی، اجتماع اربعین را کنگره عظیم قدرت نمایی جهان اسلام برشمرد و بیان کرد: این اجتماع عظیم در کربلا، قدرت جهان اسلام را به رخ جهانیان کشاند.

آقای مطهری اگر یکی از کتاب های پدرش، شهید مطهری را مطالعه کرده بود، امروز اینگونه رفتار نمی کرد

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه عده ای می خواهند روحیه عظیم عاشورایی و حسینی را از مردم بگیرند، به صحنه سازی برخی از نیروهای داخلی برای در حاشیه قرار دادن حرکت عظیم اجتماع اربعین در کربلا اشاره و اظهار کرد: جای تاسف دارد که برخی از رجال سیاسی، برای تزریق نشدن روحیه عاشورایی در بطن جامعه، حرکت عظم اجتماع میلیونی اربعین را در حاشیه قرار می دهند.

سردار علیزاده با انتقاد از حرکت علی مطهری پس از لغو شدن سخنرانی اش در مشهد، اظهار کرد: آقای مطهری اگر یکی از کتاب های پدرش، شهید مطهری را مطالعه کرده بود، امروز اینگونه رفتار نمی کرد.

وی ادامه داد: آقای مطهری برای دفاع از برپایی کنسرت، پای ائمه بزرگواری چون امام رضا (ع) را به میان آورده، که کار بسیار وقیحانه ای است.

عده ای گروهِ «خط امام» درست می کنند و در مقابل، جلوی ارزش ها و اهداف امام می ایستند

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با اشاره به حرکت مشاوره فرماندار یکی از شهرستان ها مبنی بر جایگزین کردن «کف زدن» بجای «صلوات فرستادن» در ایام محرم، متذکر شد: در یکی از شهرستان ها در جلسه ای در حضور فرماندار، مشاور فرماندار از حاضرین می خواهد تا بجای صلوات فرستادن، دست بزنند.

سردار علیزاده تصریح کرد: عده ای گروهِ «خط امام» درست می کنند و در مقابل، جلوی ارزش ها و اهداف امام می ایستند و مانع نشر فرهنگ ناب امام می شوند.

وی با بیان اینکه می خواهند فکر و اندیشه عاشورایی و حسینی را از بین ببرند، تاکید کرد: بیش از ده بار سرزمین کربلا را شخم زدند و جو کاشتند، اما نتوانستند ارزش های قیام عاشورا و امام حسین (ع) را کم کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به رشادت ها و دلاوری های مدافعان حرم، تاکید کرد: امروز باید از حریم انقلاب اسلامی دفاع کرد.

به گفته وی، رهبری، ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی جزء حریم انقلاب اسلامی به شمار می رود، که باید از آنها دفاع کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار