رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خبر داد

از کتاب شعر« شیدا بلبل» در اردبیل رونمایی می شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت : در گرامیداشت هفته بسیج از کتاب شعر« شیدا بلبل» در اردبیل رونمایی می شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۲۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی درجلسه شورای مرکزی انجمن شعر بسیج استان از رونمایی کتاب شعر« شیدا بلبل» در مراسم عصر شعر باران پاییزی خبر داد.

وی گفت : این کتاب در 152صفحه ومتشکل از 97 غزل توسط هنرمند بسیجی قدیر عالی به چاپ رسیده است که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و مراسم عصر شعر باران پاییزی در شهر اردبیل شاهد رونمایی این کتاب خواهیم بود.

دشتی با اشاره حضور فعال سازمان بسیج هنرمندان استان در برگزاری محافل شعر افزود : حرکت خوبی توسط انجمن شعر بسیج درزمینه برگزاری محافل شعر و رونق بخشی به این عرصه ازدوسال پیش آغاز شده است و همچنان این حرکت ارزشمند ادامه دارد بطوریکه امسال برای اولین بار از شعرای همجوار استان اردبیل دعوت شده است در مراسم عصر شعر باران پاییزی گرامیداشت هفته بسیج گردهم آیند وسروده های خود را قرائت نمایند.

وی افزود : در این مراسم از استاد میزرا حسین کریمی مراغه ای از طنازان برجسته کشوری که عمر گرانمایه خویش را در راه اعتلای شعر فاخر وطنز سالم گذرانده و مورد تفقد مقام عظمای ولایت قرار گرفته است ,تجلیل خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه با گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام (ره) بینانگذار تشکیل ارتش بیست میلیونی وبسیج مردمی گفت : به قطع ویقین تشکیل بسیج یکی از معجزات قرن حاضر بوده است وحضور بسیج در میدانهای مختلف و عملکرد موثر این تشکل مردمی در نگهبانی از ارزشهای الهی وانسانی خود دلیل محکم بر این مدعاست.

وی در ادامه گفت : ساده انگاری است که فلسفه تشکیل بسیج را برای کارهای نظامی وجنگ ربط دهیم زیرا زمانی که حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند خبری از جنگ ودرگیری نظامی نبود , البته نباید از یاد ببریم که حضور بسیج در جبهه های حق علیه باطل سرنوشت جنگ را به طور دیگری رقم زد اگر نبود حضور ارتش بیست میلیونی شاید شرنوشت جنگ به نفع بیگانگان رقم می خورد.

دشتی افزود : حضور بسیج در صحنه های مختلف پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر ساخته است واین حضور, انقلاب اسلامی از گزند توطئه های رنگارنگ دشمنان قسم خورده نظام مصون ساخته است بنابر این جا دارد که سالگرد این اتفاق مهم وسرنوشت ساز با شکوه تر از سالهای گذشته گرامی داشته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار