فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت:

بیش از 300 عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان اردبیل برگزار خواهدشد

بیش از 300 عنوان برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه ها و سطح شهرستان اردبیل در هفته مبارک بسیج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۳۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اردبیل، سرهنگ عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل در جلسه شورای اداری هماهنگی برنامه های هفته بسیج شهرستان اردبیل که در فرمانداری اردبیل برگزار شد با اشاره به اینکه امسال هفته بسیج با شعار بسیج، انقلابی و خدمتگزار نام گزاری شده است گفت: بیش از 300 عنوان برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه ها و سطح شهرستان اردبیل در هفته مبارک بسیج برگزار خواهد شد.
وی محوری ترین برنامه هفته بسیج امسال را حضور حماسی بسیجیان در 5 آذر ماه در محل مصلای اردبیل بیان کرد و از آحاد مردم اردبیل و بسیجیان خواست تا بار دیگر در 37 امین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل(ره) در این برنامه محوری حضور گسترده ای داشته باشند.
وی اجرای برنامه های متنوع ورزشی، قرآنی، فرهنگی و اعزام کاروان های محرومیت زدایی به روستاهای محروم را از دیگر برنامه های هفته بسیج امسال عنوان کرد و گفت: در هفته بسیج امسال بیش از 20 پایگاه مقاومت و 2 سالن 9 دی افتتاح و برای استفاده بسیجیان به بهره برداری خواهد رسید.
زنجانی فرماندار اردبیل نیز با گرامیداشت هفته مبارک بسیج، یاد و نام بسیج را یادآور تدبیر و دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: امروز امنیت حاکم در نظام اسلامی را مدیون خون پاک شهدای بسیج هستیم چراکه آنها با عبوردادن انقلاب از تمامی بحران ها انقلاب اسلامی را بیمه کرده اند.
وی از آمادگی کامل تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان اردبیل جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج امسال خبر داد و افزود: تمامی کارکنان ادارت اردبیل به صورت منسجم در برنامه باشکوه 5 آذرماه در محل مصلای اردبیل شرکت خواهند نمود.

 
 
 
 
ارسال نظرات