خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

پیشرفت های ایران در هوا فضا و موشکی برگرفته از تفکر بسیجی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنایع هوا فضا و موشکی برگرفته از تفکر بسیجی است
کد خبر: ۸۷۸۰۸۴۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی دوشنبه شب در  مراسم رهبر کوچک درمیان ، افزود: دانش آموزان بسیجی باید آموزه های اسلامی را در علم اندوزی، اخلاق و عمل الگوی خود قرار دهند.
 
غلامحسین نارمنجی بیان کرد: به گفته امام راحل تهذیب، تحصیل و ورزش از وظایف دانش آموزان است که باید با تفکر بسیجی در این زمینه حرکت کنند.
 
وی شهید حسین فهمیده دانش آموز بسیجی را الگویی تام و تمام برای دانش آموزان دانست و افزود: این شهید نه‌ تنها الگویی بزرگ برای نوجوانان و جوانان بلکه الگویی برای تمام مردم در جهان است.و امروز باید جوانان ما مثل شهید فهمیده امام شناس و زمان شناس باشند.
 
وی تاکید کرد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی با الگو گرفتن از شهدای دفاع مقدس از جمله حسین فهمیده در رسیدن به راه متعالی تلاش کنند.
 
وی عنوان کرد: دانش آموزان بسیجی باید متدین، متعهد، اخلاق مدار، علم اندوز، مدافع حریم اسلام، انقلاب و ولایت فقیه باشند و در برابر تهدیدهای دشمنان با هوشیاری عمل کنند.
 
به گفته وی پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنایع هوا فضا و موشکی برگرفته از تفکر بسیجی است.
 
وی ادامه داد: بسیج به عنوان دژ مستحکم جامعه اسلامی، حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی و ولایت فقیه در برابر تهدیدهای دشمنان است.
 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها