بسیج، مُرَوج فرهنگ و تبلور خاصه جهاد کبیر است

فرمانده سپاه کوثر گفت: نیروی مقاوم و جهادگر بسیج ترویج دهنده فرهنگ غنی انقلابی و اسلامی و تبلور خاصه جهاد کبیر، مد نظر امام (ره) و رهبری است که بیش از پیش در جهان به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۵۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کوثرخبر ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج اظهار کرد: بسیجی انقلابی، به معنای واقعی کلمه، روحیه خستگی ناپذیری و اتکا به دستاوردهایی است که خود به وجود آورده و استفاده می کند؛ این شاخصه اصلی در زمان جنگ 8 سال دفاع مقدس و حضور در عرصه های فرهنگی و هنری و اقتصادی از جمله اقتصاد مقاومتی به عینه قابل لمس است.

وی ادامه داد: بسیج، خودسازی و آماده شدن روحی و ارتقا معنویت را در عرصه های متعدد تجربه کرده و به رخ بدخواهان کشیده است و حال با وجود اینکه در همه زمینه ها حضور پرشور و مردمی دارد، پیشتاز علم و فناوری،مُرَوج فرهنگ و تبلور خاصه جهاد کبیر است.

سرهنگ راعی اضافه کرد:نیروی مقاوم و جهادگر بسیج ترویج دهنده فرهنگ غنی انقلابی و اسلامی و تبلور خاصه جهاد کبیر، مد نظر امام (ره) و رهبری است که بیش از پیش از زمان انقلاب تا عصر حاضر در جهان به اثبات رسیده است.

فرمانده سپاه کوثر با اشاره به دستاورد های این نیروی مردمی افزود: نشست و تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی که از جمله مد نظر رهبری و همچنین رویکرد اصلی بسیج است؛ وظیفه ای است که همگان در قبال موضوع تحقق این سیاست ملی در نظر دارد.

مسئول ارشد سپاه کوثر خاطر نشان کرد: اجرای کارگاههای سبک زندگی اسلامی، ورود به بحث دجال واره با عنوان مبارزه با ماهواره، تبادل نظر در خصوص موضوعات تربیتی، اخلاقی و معرفتی، بحثهایی با رویکرد تخصصی در قالب حلقه های صالحین و ... از جمله پتانسیل هایی است که بسیج همواره از آن استفاده می کند.

سرهنگ راعی بسیج را ویترین انقلاب و نمایشگاه علم و فرهنگ عنوان کرد و گفت: نیروی مردمی بسیج همچون نمایشگاهی است که نه تنها امت اسلامی بلکه جهانیان از ترفند ها و متدهای آن بهره مند شده و در همه عرصه ها بخصوص در زمینه علمی و فرهنگی و فناوری از ایده ها و رویکرد های این نیروی مستحکم و انقلابی بهره می برند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار