در راستای محرومیت زدایی و با اعتبار بالغ بر 50 میلیون ریال خانه یک مادر روستایی در شهرستان کوثر ترمیم و بازسازی شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۶۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، طرح محرومیت زدایی شامل احداث و بهسازی خانه محروم در روستای قره قشلاق شهرستان کوثر با اعتبار بالغ بر 50 میلیون به بهره برداری رسید.

در این طرح، محوطه سازی، ساخت، بهسازی، مرمت و نوسازی خانه مادر روستایی با مشارکت بسیج سازندگی و حوزه مقاومت شهید باقری صورت گرفت.

فرمانده حوزه شهید باقری سپاه کوثر در حاشیه این افتتاح گفت: توجه به اقشار کم بضاعت و محروم یکی از مهم ترین اولویت های بسیج و سپاه است و به همین جهت امسال برنامه های متنوعی در این حوزه طراحی و به اجرا می رسد.

سروان حسین بدیهی افزود: با بهره برداری از این طرح ها، شاهد کاهش محرومیت و تامین نیاز شهروندان در بخش های مختلف شهری و روستایی شهرستان کوثر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این برنامه های حمایتی در بخش های مختلف و دیگر زمینه های عمرانی نیز با جدیت ادامه دارد گفت: طرح محرومیت زدایی خانه به خانه و همچنین اجرای طرح ویزیت رایگان در روستاهای محروم از دیگر برنامه های در حال اجرای سپاه کوثر است.

لازم به ذکر است که ترمیم و مرمت یک باب مسجد در یکی از روستاهای محروم شهرستان کوثر با مشارکت اهالی و بسیج سازندگی سپاه کوثر افتتاح و به بهره برداری رسیده است.


اجرای طرح محرومیت زدایی در روستای قره قشلاق کوثر+تصاویر


ارسال نظرات