دبیر ستاد اربعین سپاه گفت: برای تردد آسان زائران و همچنین جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی از تمام ظرفیت‌های راهیان نور در زمینه اسکان و نقل و انتقال استفاده کردیم.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۷۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی اظهار داشت: سپاه پاسداران ستاد اربعین خود را در کنار ستاد اربعین سایر دستگاه‌های اجرایی و خادمین حضرت سیدالشهدا (ع) و همراه با مردمی که عاشقانه و خالصانه به زوار اباعبدالله الحسین (ع) مشغول خدمت رسانی هستند؛ راه‌اندازی کرد.

وی افزود: امسال تعداد مواکب نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است و ما نیز برای تردد آسان زائران و همچنین جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی از تمام ظرفیت‌های راهیان نور در زمینه اسکان و نقل و انتقال استفاده کردیم.

دبیر ستاد اربعین سپاه تصریح کرد: تاکنون 550 دستگاه اتوبوس و 3 رام قطار برای جا‌به‌جایی زائران به‌کار گرفته‌ شده و از پادگان‌ها، اردوگاه‌های راهیان‌نور و زائر‌سراهای تحت سرپرستی سپاه برای اسکان زائران استفاده کردیم.

وی  با اشاره به مجموعه اقدامات مشترک سپاه با سایر دستگاه‌های دولتی گفت: در مرز مهران برای بازگشت زائران با آستان قدس رضوی خدمت مشترک تهیه و توزیع روزانه 250 پرس غذا انجام شده است و همچنین 850 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تریلر برای خدمت‌رسانی ساماندهی شده که 179 دستگاه از تجهیزات نامبرده شده در مرز مهران مستقر هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در صورت نیاز تجهیزات جا‌به‌جایی و نقل‌وانتقال به مرز شلمچه و چذابه نیز ارائه می‌شود، گفت: استقرار بیش از 600 دستگاه اتوبوس در مرز مهران برای جابه‌جایی پیش بینی شده و در صورت لزوم در مرزهای خوزستان نیز  برا ی زائران تجهیزات مورد نیاز مستقر می‌شود.
ارسال نظرات