یک بانوی بسیجی اهل شهرستان سامان در استان چهارمحال و بختیاری با تولید تابلو فرش های هنری نام خود را درلیست کارآفرینان موفق بسیجی به ثبت رساند.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۹۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  درآستانه هفته مقدس بسیج و درراستای تحقق شعار محوري هفته بسيج امسال، با عنوان " بسیج، انقلابی و خدمتگزار" ، و نظر به منویات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و تحقق بخشیدن به شعار سال۹۵ ازسوی معظم له با عنوان " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " و نیز رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی و نقش خانواده ها در تفکر و عمل انقلابی ، خواهربسیجی" لیلا امیری سامانی" موفق شد با ایجاد و راه اندازی کارگاه تولیدات تابلو فرش،وارد عرصه کارآفرینی شود.

بسیجی " لیلا امیری" ،  با تولید تابلو فرش های متفاوت و ایجاد کلاس های آموزشی این حرفه، یکی از بانوان موفق سامانی است که توانسته برای حداقل یکصدوپنجاه خواهر بسیجی کارآفرینی وایجاد اشتغال کند.

 امیری، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نظر به توصیه ها و رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای  و راهنمایی های مسئولین بسیج شهرستان، پیرامون مقوله ی اقتصاد مقاومتی و با حمایت بسیج سازندگی شهرستان سامان، مبنی برجذب مبلغ یکصد میلیون ریال تسهیلات بانکی و حمایت خانواده با آورده مبلغ یکصدمیلیون ریال توانستم در ایجاد اشتغال، به اقتصاد خانواده ام و همشهریانم کمک کنم.

وی ادامه داد:در مجموع، تعداد یکصدو پنجاه نفرازخواهران بسیجی، دراین دوره از کلاس های آموزشی شرکت نموده اند و تاکنون ضمن موفقیت درتولید تابلوفرش توانسته اند برای خود و خانواده شان ایجاد اشتغال نمایند.

این کارآفرین بسیجی افزود: من به کمک خانواده ام در محل منزل مسکونی ام واقع در شهر سامان در یکی از اتاقهای منزل پدری ام که مساحتی حدود  سی و پنج مترمربع دارد، توانسته ام زمینه اشتغال مستقیم برای خودم و اشتغال غیر مستقیم برای خواهران بسیجی ، را فراهم کنم و راه درآمد خانواده و امرار معاش آنان را نیز تامین نمایم .

" امیری" انتظار خود از مسئولین را این گونه بیان داشت و خاطر نشان کرد: انتظار من و تمام کسانی که دراین حرفه مشغول به کار هستند،از مسئولین شهرستان سامان واستان این است که با ایجاد بازارهای فروش محصولات و تولیدات تابلو فرش و درحرفه های گوناگون، در جهت عرضه و فروش این قبیل تولیدات ، حمایت از تولید را در اولویت کاری خود قرار دهند و این موضوع محقق نمی شود مگر اینکه مسئولین با تفکر انقلابی، اقدام و عمل کنند. 

وی در پایان گفت: بسیج همواره به عنوان سنگردار فرامین امام خامنه ای ، در راستای خوداشتغالی و کمک به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی میهن عزیز اسلامی مان ،از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نخواد کرد و در سنگر دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران تا آخر ایستاده است.

انتهای پیام/گ

 

 

ارسال نظرات