خبرهای داغ:
شهردار دامغان:

فکر بسیجی یک افتخاربزرگ است / یک بسیجی باید نقطه عطف باشد

شهردار دامغان گفت: تفکر بسیجی یک افتخاربزرگ است ودر تفکربسیجی ماندن خیلی مهم و با ارزش است وباید دعا کنیم برای همیشه در این تفکر بمانیم .
کد خبر: ۸۷۸۰۹۱۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از دامغان، مسلم نصرتی گردهمایی چهره های ماندگار بسیج شهرستان دامغان به میزبانی حسینیه شهدای حوزه مقاومت بسیج المهدی (ع) سپاه ناحیه این شهرستان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت : تفکر و اندیشه یک بسیجی باید در پس اطاعت محض از ولایت فقیه باشد ووجود این حرکت خود یک پیروزی به حساب می آید و اطاعت محض از ولایت فقیه هرگز چون و چرا ندارد .

وی اضافه کرد : با تفکر و اندیشه بسیجی بود که بسیجیان لبنان توانستند در جنگ 33 روزه افتخار بیافرینند و یک حماسه بزرگ را خلق و رژیم صهیونیستی را به زانو در آورند و شکست دهند و به پیروزی دست پیدا کنند .

وی با اشاره به حضور بسیج مردمی در کشور عراق و مقابله و مبارزه جانانه با داعش و تکفیری ها افزود : امروز در کشورهای مسلمان نیز شاهد ایجاد و راه اندازی لشگر بسیج مردمی هستیم و این لشگر امروز در کشور عراق توانست با داعش و تکفیری ها مقابله کند و اگر این تفکر و اندیشه بسیج مردمی در عراق نبود داعش و حامیان او حکومت خود را در این کشور ایجاد و گسترش داده بودند .

شهردار دامغان تصریح کرد : باید مراقب بود و در مانده تفکر و اندیشه بسیجی دقت کرد که به این اندیشه و تفکر خدشه و آسیب وارد نشود و با وجود تفکر و اندیشه بسیجی از کشورمان دفاع و پاسداری کنیم .

وی با بیان اینکه تفکر و اندیشه بسیجی باید مارا ماندگار کند اظهار داشت : تفکر و اندیشه بسیجی باید ما را برای همیشه ماندگار کند و این تفکر و اندیشه باید مجهز به علم و دانانی باشد و بدون علم و آگاهی نمی شود بصیرت افزایی کرد .

نصرتی خاطر نشان کرد : یک بسیجی باید نقطه عطف و الگو برای همگان باشد و مانند سردار شهید حسن شاطری که در کشور لبنان باعث نقطه عطف بود و از خود عملکرد و خدماتی درخشان با ارائه خدمات عمرانی بر جای گذاشت .

وی گفت : هفته گرامیداشت بسیج فرصتی مغتنم بوده که بتوانیم بار دیگر یاد و خاطره دلاورمردی های بسیجیان را در دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی بداریم و با آرمان های امام ( ره ) و شهدای گرانقدر و والامقام انقلاب اسلامی ایران ، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید بیعت و میثاق کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها