خبرهای داغ:
عضو شورای شهر قزوین:

باید نقش زنان طی دفاع مقدس در جامعه تبیین شود

جلسه هماهنگی کنگره شهیده رقیه رضایی و ساخت المان شهدای بانوان، در دفتر غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۳۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین در این جلسه، فاطمه اشدری عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت باید در اولویت همه مسوولان مربوطه قرار داشته باشد زیرا با ترویج این فرهنگ می‌توانیم بیشتر مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری در ترویج فرهنگ یاد شده اهتمام ویژه دارد، افزود: در این راستا مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اقدامات خوبی را انجام داده است.
اشدری با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشورمان را مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم، گفت: امروز مسوولان در هر جایگاهی که هستند وظیفه‌ی سنگینی نسبت به ترویج این فرهنگ دارند و باید در این راستا اقدامات اساسی انجام بدهند.
این مسوول با اشاره به اینکه موضوع فرهنگ ایثار و شهادت با عنوان نقش بانوان در دفاع مقدس در جامعه کمتر کار شده است، افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانیم این نقش را بیشتر در سطح جامعه تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ارزشی را با عنوان ایثار و شهادت اجرا می‌کند، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز فعالیت‌هایی در این خصوص انجام می‌دهد که با هماهنگی یکدیگر می‌توانیم سریعتر به اهداف مورد نظرمان دست یابیم.
اشدری با بیان اینکه باید جنس فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی، با اولویت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا شود، بیان کرد: اگر ما درست عمل کنیم نسل آینده در آرمان‌های شهدا طی جنگ تحمیلی دچار تردید نخواهد شد.
وی ادامه داد: همه ما باید در قالب مدیریت صحیح گام‌های درست برداریم تا کمبودهایی که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت احساس می‌شود از بین رفته و بتوانیم این فرهنگ را به خوبی در جامعه گسترش بدهیم.
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به ساخت المان شهدای بانوان در شهر قزوین تبیین کرد: این المان باید به منظور معرفی و شناساندن سیره این شهدا به مردم با بهترین کیفیت و حداقل زمان ساخته شود.
این مسوول به دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: در این دیدارها باید دانش‌آموزان حضور داشته باشند تا بیشتر با سیره و منش شهدا آشنا شوند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار