مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک عنوان کرد: وجود مقدس نبی اکرم (ص) مهمترین نقطه ایجاد وحدت است.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۶۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ حجت الاسلام اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک عصر دیروز در جمع بسیجیان اهل تسنن پایگاه کردر شهرستان سیریک گفت: وجود مقدس نبی اکرم (ص) مهمترین نقطه ایجاد وحدت است و اینجا جایی است که عواطف همه مسلمانان در آنجا متمرکز می شوداین کانون عشق و محبت و دنیای اسلام است وهمه مسلمانان باید با این شعار به هم نزدیک شوندوموارد اختلاف را کنار بگذارندویکدیگر را متهم نکنند واز حوزه دین خارج نکنند.

وی افزود: کسانی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی  سر می دهند و به بهانه مذهب می خواهند وحدت را از بین ببرند چه شیعه باشد چه سنی عامل دشمن است. همه باید با نگاه اسلام که همان برادری وحدت وهمدلی و صمیمیت است با یکدیگر رفتار کنند.

اصلی ترین عاملی که دشمن  برای از پادرآوردن مسلمانان در نظر دارد ایجاد تفرقه بین جوامع اسلامی است تا بتواند به مقاصد شوم خود دست پیداکند.

حجت الاسلام اربابی ادامه داد: وحدت وهم گرایی در جامعه توحیدی پیش از آنکه دستوری وحیانی باشد امری عقلانی است و امیرالمومنین (ع) نیز در این باره می فرمایند: همیشه با جماعت باشید که دست خدا با جماعت است ومبادا از جماعت فاصله بگیرید که فرد بریده ازمردم بهره شیطان است مانند گوسفند دورازگله که طعمه گرگ است.
ارسال نظرات