خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قزوین در مراسم گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج لشگر مخلص خدا است که جان و مال حود را در راه اسلام فدا می‌کند.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۸۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش گرامیداشت هفته بسیج در پایگاه زینبیه(س) قزوین برگزار گردید.

حجت الاسلام علی میرزایی استاد حوزه علمیه قزوین در این مراسم اظهار کرد : بسیج لشکر مخلص خدا  است که جان و مال خود را فدای اسلام می‌کند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره ) از بسیج به عنوان مدرسه ی عشق نام بردند و برده می شود  که هرگاه اسم آن طنین انداز می‌شود، ترس بر دل دشمنان انقلاب ایجاد می شود چرا که بسیج در هشت سال دفاع مقدس کاری کرد کارستان و با تمام توان در مقابل دشمن ایستاد و پیروزی را نصیب کشور نمود.

وی افزود: بسیج پس از جنگ نیز در عرصه ی سازندگی بسیار موفق عمل نمود و امروز در جنگ نرم در خط مقدم قرار دارد و با توکل به خدا و ایمان بسیج در این جنگ موفقیت و پیروزی را به دست خواهد آورد.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدای والا مقام انقلاب و کشور ما از جایگاه ویژه ای بر خوردار می‌باشد که همه اینها مدیون خون شهدا، امام راحل و رهنمود ها و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری می‌باشد.

میرزایی در بخش پایانی سخنان خود گفت: ما امروز در این مکان مقدس عهد و پیمان دوباره ای را با شهدا و امام شهدا بسته و تا آخرین قطره ی خون از نظام و ارزش های اسلام دفاع نموده و با تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری نخواهیم گذاشت کمترین آسیبی  به کشور وارد گردد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها