به مناسبت هفته بسیج؛

شورای فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

به مناسبت هفته بسیج شورای فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند و گزارش از اهم فعالیت های مجموعه بسیج در ظی سال 95 تا کنون به امام جمعه گرمسار اعلام شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،مجیدناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار،در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین شهادت امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته بسیج،اظهارکرد: بسیج که در ابتدا یک مجموعه تازه تأسیس بود امروز به یک بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده و تا زمانی که افراد بسیجی حاضر در صحنه هستند هیچ ابرقدرتی توان مقابله با این کشور را نخواهد داشت.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که بسیج را یک «|شجره طیبه» عنوان کردند؛افزود: امروز مجموعه مقدس بسیج دارای طرفیت ها مطلوبی برای هر قسمی از این جامعه دارد و هرکجا که مشکلی باشد این مجموعه مقدس آماده خدمت رسانی و همکاری خواهد بود.

ناظریه در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد فعالیت های شجره طیبه بسیج در سطح شهرستان پرداخت و گفت: 800 نفر از دانش آموزان،دانشجویان و مردم عادی در سال 95 به همت بسیج مقاومت این شهرستان به راهیان نور جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

وی از برگزاری طرح بوستان سلامت در شب هاب تابستان خبرداد و گفت: تابستان 95 به مدت 70 شب در پارک شیلات شهرستان گرمسار برنامه های فرهنگی،مذهبی،اجتماعی با عنوان«بوستان سلامت» برگزار شد که در این طرح برنامه های زیادی جای داشت و با استقبال خوبی از طرف مردم شهرستان مواجه شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه هایی با عنوان«آبروی محله» و «بازخوانی واقعه غدیر» از دیگر برنامه های شاخص مجموعه بسیج بوده است که با استقبال های خوب مردمی به صورت مداوم و هر ساله برگزار خواهد شد.

وی از فروش 4000 بلیط نیم‌بهای استخر سرپوشیده رز در شهرستان گرمسار خبرداد و افزود: برگزاری پیاده روی های بزرگ خانوادگی در طول سال با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اهدای جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های بسیج در طول سال 95 بوده است.

ناظریه اذعان داشت: 800 نفر از بسیجیان و خانواده شهدا به اردو های یک روزه و دو روزه قم و جمکران و مناطق شمالی کشور و 210 نفر از مردم کم بضاعت و بی بضاعت این شهرستان در طرح شمس و شموس در دهه کرامت به مشهد مقدس به صورت رایگان اعزام شدند.

وی از افتتاح یک سالن تیراندازی با زیربنای 120 متر و اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان در گرمسار و یک سالن ورزشی چند منظوره با 620 متر زیر بنا و اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان در ایوانکی، به مناسبت هفته بسیج،خبرداد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بیان کرد: 15 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری شد و به جبهه های مقاومت اهدا گردید همچنین در سال 95،مبلغ 2 میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به به شهرستان گرمسار تعلق گرفته که تاکنون یک میلیارد آن به مردم داده شده و یک میلیارد دیگر تا پایان امسال به متقاضیان داده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار