با نام و ياد «شهيد محمد طحان»

تمرين تاكتيكي ويژه گردان پياده و تكاور تيپ 12 قائم(عج) در گرمسار برگزار شد

تمرين تاكتيكي با نام و ياد «شهيد محمد طحان» وي‍ژه گردان پياده و تكاور به همراه برش تاكتيكي از گردانهاي پشتيباني رزم تيپ12قائم(عج)از تاريخ به مدت 3 روز در منطقه دلتا 95 گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۲۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
محمدرضا مهرجو مسئول معاونت آموزش تيپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان،‌ با اعلام خبر برگزاري تمرين تاكتيكي با نام و ياد «شهيد محمد طحان» وي‍ژه گردان پياده و تكاور به همراه برش تاكتيكي از گردانهاي پشتيباني رزم تيپ12قائم(عج)از تاريخ به مدت 3 روز در منطقه دلتا 95 گرمسار ، اظهار داشت: در اين برنامه كه با حضور قريب به 300 نفر از پايوران وبسيجيان گردانهاي تخصصي برگزار شد و به تمرين سه عمليات دفاع ثابت منطقه اي،كمين و ضدكمين و دفاع متحرك پرداخته شد.

وي افزود:‌ گردانها ضمن اجراي اين تمرينات به طرح ريزي و هدايت، تخليه پادگاني، ستون كشي، اشغال منطقه و پراكندگي، اجراي پدافند غيرعامل تخصصي و عمومي وتمرينات آمادگي رزم انفرادي و زندگي در شرايط سخت پرداختند.

مسئول معاونت آموزش تيپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان اهدف اجراي اين عمليات را ارتقاع سطح دانش و توانمندي ها و كشف كم و كاستي ها، معايب و نواقص مربوط به آمادگي هاي گردان براي اجراي مأموريت ها و ايجاد توانمندي و ارتقاي سرعت عمل فرماندهان در تهيه طرح هاي عملياتي وتبديل آن به دستور عملياتي واجراي صحيح ودقت لازم در اجرا عنوان كرد.

مهرجو بيان داشت: روز دوم اين تمرينات به تيراندازي تخصصي ويژه دسته هاي پشتيباني آتش گردانهاي امام حسين(ع) و گردانهاي پشتيباني رزم تيپ اختصاص داده شد.

وي خاطرنشان كرد: همواره اين تمرينهاي تاكتيكي در يگان باعث افزايش قدرت رزم مي شود كه وظيفه اصلي اين يگان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار