خبرهای داغ:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

شهدا سند مقاومت در برابر دشمنان هستند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: بسیجیانی که طی 8 سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند همواره پیروز و عزتمند خواهند بود
کد خبر: ۸۷۸۱۰۳۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم  گرامی داشت یاد و خاطره شهدای منطقه راه ری قزوین با حضور گسترده بسیجیان و مردم انقلابی برگزار گردید .

در این مراسم معنوی حجت الاسلام و قابل، مسئول شورای هماهنگس تبلیغات اسلامی قزوین،  ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بسیج را مولود انقلاب خواند و آن را یک نعمت جاودانه بر شمردند که تا به امروز در همه ی امور جامعه نقش مهمی را ایفا نموده است.

قابل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و شهدا را آبروی نظام و سند زنده ی ایستادگی و مقاومت دربرابر دشمنان قسم خورده نظام دانسته و خواهان ترویج فرهنگ شهادت طلبی در جامعه شد.

وی همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس را بسیجیان ناب و مخلص دانستند که برای دفاع از مملکت به نبرد با دشمن شتافتند و سر بلند و پیروز شدند.

قابل در پایان یادآور شد: بسیج زمینه ساز تعالی و پیشرفت کشور است و هرجا که حرکتی در جهت پیشرفت و تعالی کشور صورت گرفته است با فرهنگ و تفکر بسیجی بوده است.

وی افزود: بسیج تکیه گاه محکمی است که امید مستضعفان جهان به آن دوخته شده است.

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها