در سومین روز از هفته بسیج:

برگزاری مراسم گرامیداشت روز تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب در لرستان

مراسم گرامیداشت روز بسیج دانشجویی و طلاب با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه های لرستان در پردیس علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۷۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان :مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و قشر بسیج طلاب گفت:بی شک تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی از اهداف متعالی و بزرگ امام خمینی(ره) بود که با بینش عمیق و آینده‌نگری این مسئله حساس را درک کرده بودند.
 
سرهنگ حسین محمدی افزود: این نهاد مقدس و شجره طیبه انقلاب امروز با سیراب شدن از چشمه انقلب به درختی تنومند ایستادگی تبدیل شده است و برای پویایی همواره نیازمند بهره بردن از پیام های عاشوراست.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت:روح و اندیشه پاک بسیج با حماسه حسینی گره‌خورده و ما بسیجیان نخواهیم گذاشت تاریخ کوفه تکرار شود.
 
وی با بیان اینکه امام (ره) و مقام معظم رهبری همواره در مورد بسیج سخن گفته اند افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند بسیج حرکت منطقی و عمیق اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام و به طریق اولی تر جامعه اسلامی است که از آن به‌عنوان نقش معجز نشان و پایدار در کتیبه تاریخ یاد می‌کنند.
 
محمدی گفت: ما فرزندان محرم و صفر تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون حافظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب عظیم خواهیم بود و از اصول و ارزش ها و اهداف عالی انقلاب دست نخواهیم کشید و تلاش خواهیم کرد ضمن مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با نفوذ شیطان بزرگ رهرویی صدیق برای شهدا و مقام معظم رهبری باشیم.
 
وی خاطر نشان کرد: نهاد ارزشمند بسیج با توان بالای خود در حفظ جامعه از سقوط در پرتگاه‌های هولناک نقش بسزایی ایفا کرده و حضور بسیجیان سر افراز و ایثارگر در جای جای تاریخ پر رراز و نشیب انقلاب بر کسی پوشیده نیست.
 
وی افزود: بسیج نیروی مردمی،جبهه مقاومت و مایه آزادی تمام حق‌طلبان جهان است و در حال تبدیل‌شدن به یک ارتش جهانی است تا زمینه حضور ولی‌عصر(عج) را فراهم کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار