خانواده های شهدا ذخیره های انقلاب و سرمایه های معنوی ملت هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: خانواده های شهدا از ذخیره های انقلاب و سرمایه های معنوی ملت هستند و باید مجاهدتشان را پاس بداریم.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۸۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عیسی رحیم زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج امروز در یادواره شهدای فرهنگی که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد گفت: شهدا مردانه جنگیدند و عاشقانه به فیض شهادت نائل آمدند ، مقابل دشمن قد علم کردند تا مردم ملتشان قامت خم نکنند ، مظلومانه زندگی کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند و پیشرفت، امنیت ، استقلال و آزادی خود را مدیون آنها هستیم.
 
وی با بیان اینکه شاید این سوال مطرح باشد که شهدا چه نیازی دارند که باید برای آنها یادواره شهدا برگزار کنیم اظهار کرد:  نه این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم زیرا آنها بر گردن ما حق دارند و نباید بگذاریم که راه و رسمشان در این مرز و بوم گم شود.


رحیم زاده خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا از ذخیره های انقلاب و سرمایه های معنوی ملت هستند و نباید بگذاریم این خانواده ها احساس تنهایی از نبود شهیدانشان را بکشند و باید مجاهدتشان را پاس بداریم.

 
وی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه و یادگار امام (ره) است افزود: این یادگار دوران دفاع مقدس با انقلاب متولد و پا به پا در آزمایش ها و فتنه های مختلف مسیر را گم نکرد و برای هر مقطعی که نیاز بود گره های بزرگ در مسیر را باز می کرد.


رمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج گفت: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب نمودند و هم با تربیت انسانهایی متعهد آینده انقلاب اسلامی را بیمه نمودند.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار