حجت الاسلام شریفی در همایش استانی طلاب انقلابی در شاهرود گفت: درس خواندن یک نوع انقلابی بودن است و روحانی در میدان علم و عمل قرار دارد و حوزه های علمیه ایران اسلامی حوزه های علمیه امیرالمونین و امام زمان(عج) و بسیج انقلابی امام خامنه ای است.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۲۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در همایش استانی طلاب انقلابی که به مناسبت هفته بسیج و روز دوم آذر روز بسیج طلاب و روحانیون با حضور طلاب و روحانیون استان در مسجد امام حسن عسکری(ع) شاهرود برگزار شد در سخنانی با تبریک هفته بسیج و خیرمقدم به همه شرکت کنندگان در این همایش اظهار کرد: امیدواریم همه ما در سربازی امام عصر(عج) ثابت قدم باقی بمانیم و از طلاب در خط ولایت و انقلاب و علم و جهاد و ایثار باشیم.

وی با بیان اینکه مداد العلماء افضل من دماء الشهدا افزود: تمام طلاب و روحانیون شهید ما از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون عشق و ایمان به علم آموزش داشته و از این سنگر به دفاع از اسلام و انقلاب شتافتند و همه در خط ولایت پرورش یافته بودند.

شریفی با اشاره به سخنان امام راحل در باب بسیج بیان کرد: امام بسیج را شجره طیبه ای عنوان نمودند که درخت پرثمری است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوات یقين و حديث عشق مي‌دهد، بسیج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته‌هاي رفيع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

وی با بیان سخنانی مقام معظم رهبری در باب بسیج اظهار کرد: بسیج یک حقیقت منحصر به فرد در انقلاب است و اهمیت شناخت مبانی فرهنگی بسیج بسیار اهمیت دارد و بسیج مهمترین عامل وحدت و انسجام ملی و برقراری امنیت و پیروزی در دفاع مقدس و بازدارندگی نظام اسلامی و استکبارجهانی و پیروزی حزب الله لبنان در برابر صهیونیست و عامل مقاومت در مردم سوریه و عراق و بحرین و یمن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: بسیج طراوت عشق و معرفت بویژه بسیج طلاب و روحانیون که جلساتش انسجام انگیز است.

وی بیان کرد: درس خواندن یک نوع انقلابی بودن است همانطور که رهبر انقلاب می فرمایند که باید تولید علم داشته باشیم و روحانی در میدان علم و عمل قرار دارد و حوزه های علمیه ایران اسلامی حوزه های علمیه امیرالمونین و امام زمان(عج) و بسیج انقلابی امام خامنه ای است.

شریفی با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این همایش با تاکید بر تعامل سپاه و بسیج با حوزه های علمیه گفت: باید تعامل و همراهی و همفکری بسیج و سپاه با حوزه های علمیه در برگزاری جلسات موثر و ارتقاء بخش در سطوح معرفتی بصیرتی تربیتی و مهارتی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها