ویژه هفته بسیج/11/سردار استاد حسینی در گفتگو با بسیج؛
سردار علی استاد حسینی گفت: امروز مشاهده میکنیم که اگر سپاه و بسیج در صحنه حضور نداشته باشند دشمن به اهداف خود در زمینه های مختلف خواهد خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۵۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
سردار استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج در هفته بسیج اظهار داشت: در هفته بسیج باید یاد کنیم از بنیان گذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) که اگر ایشان دید وسیع و افق بلند را نداشتند و بسیج را تشکیل نمی دادند شاید امروز اثری از انقلاب و نظام  نبود.
 
وی افزود: امروز مشاهده میکنیم که اگر سپاه و بسیج در صحنه حضور نداشته باشند دشمن به اهداف خود در زمینه های مختلف خواهد خواهد رسید.
 
فرمانده سپاه استان البرزدر خصوص نقش بسیج در  38 سال گذشته گفت: نقش بسیج در حمایت از اسلام و انقلاب بی نظیر و کم نظیر در کل کشور های جهان بوده است.
 
سردار استاد حسینی عنوان کرد: اگر بسیاری از کشور ها مانند کشور  ما بسیج داشتند میتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.
 
وی با بیان اینکه بسیج در جنگ نرم و جنگ سخت میتواند کارگشا باشد تصریح کرد: بسیج با برگزاری یادواره شهدا در محله ها، در طول سال بزرگترین کار فرهنگی  که مقابله با جنگ نرم تلقی میشود را انجام میدهد.
 
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مقابله با جنگ نرم است اظهار داشت: مقابله با مفاسد اجتماعی و توصیه جوانان به ارزش ها که در ماه مبارک رمضان و ایام دیگر سال در پارک ها و بوستان ها انجام میشود از کار های دیگر ارزشمند بسیج است.
 
سردار استاد حسینی  ترویج راه و ارزش های انقلاب اسلامی را از دیگر اقدامات بسیج علیه فعالیت های دشمن دانست و گفت: برگزاری مراسم ولادت و شهادت ائمه از دیگرفعالیت های مهم  و تاثیر گذار بسیج است.
 
فرمانده سپاه استان البرز افزود: در جنگ نیمه سخت و توطئه هایی که علیه انقلاب و نظام بوده است، مخصوصا فتنه سال 88اگر بسیج نبود شاید انقلاب از دست رفته بود، اما بسیج مردانه پای انقلاب ایستاد و دفاع کرد و در حال حاضر نیز در صحنه حضور دارد و دفاع میکند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بسیج نبود اثری از نظام و انقلاب نبود و ما مدیون امام خمینی (ره) هستیم که دید وسیع خود را در بسیج شکل دادند و  ان شاء الله بسیج وظایف خود را به خوبی انجام خواهد داد و امیدواریم روزی برسد که بسیج همراه دیگر بسیجیان جهان اسلام  زمینه ظهور حضرت حجت(ع) را فراهم کند و در رکاب ایشان سربازان ولایت باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها