خبرهای داغ:
طرح علم الهدی، طرح تربیت و کادر سازی و آشنایی پاسداران جوان با فرهنگ پاسداری است که سرگرد اسلام دوست فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر ۲۰ نفر از پاسداران جوان را به همراه خود ، جهت بازدید و خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) به مرز شلمچه آورده است.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۶۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازماهشهر  طرح علم الهدی، طرح تربیت و کادر سازی و آشنایی پاسداران جوان با فرهنگ پاسداری است که سرگرد اسلام دوست فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر   ۲۰ نفر از پاسداران جوان را به همراه  خود ،  جهت بازدید و خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) به مرز شلمچه آورده  است.

سرگرد اسلام دوست می گوید : اینجا شلمچه ،  روزی  جبهه ی  رویارویی  با دشمن بعثی و دفاع از سرزمین ایران و اسلام  و خرمشهر بوده است ، روزی که هزاران جوان و نوجوان ایرانی اعم از  شیعه وسنی و  سایر مذاهب و ادیان در خون غلطیده اند و دفــاع کرده اند !!! امروز  معجزه ی سید الشهداء و صبر و استقامت رزمندگان اسلام ، مرز را شکسته و باورمان شده است  که میلیونها زائر از این مرز تردد می کنند و وارد خاک کربلا برای زیارت امام حسین (ع) می شوند !!! روزی رزمندگان اسلام در این سرزمین از دور زیارت عاشورا می خواندند وبرای چنین روزی دعا می کردند ،  امروز در کنار قبر مطهر امامشان نماز می خوانند و زیارت می کنند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر ادامه داد: پاسداران جوان اینجا می آیند و هنر عشق و مقاومت را آموزش می بینند مکتب امام حسین (ع) را که با ۷۲ یار به مقابله با یزدیان می پرداخت الگو قرار می دهند و عشق به شهداء را سر لوحه ی فعایتهایشان قرار می دهند و هیچ گاه نمی گویند : نیرو نداریم و امکانات نداریم چرا که در جنگ تحمیلی هم رزمندگان اسلام  امکانات نداشتند و به جایش اعتقاد و ایمان و عشق داشتند صداقت راستین داشتند ولایت امام را باور داشتند و همین عشق حقیقی  موتور محرکه ی پیشرفت و پیروزی آنان بود .

وی در پایان گفت: اکنون ولایت امام خامنه ای را دارند که مدیریت صبورانه و مدبرانه اش با الهام از ولایت صاحب الزمان (عج ) ،  جهان را تکان داده است و یزدیان زمان را دچار بهت و حیرت و شکست نموده است .
ارسال نظرات
پر بیننده ها