مسئول بسیج کارگران سپاه استان زنجان:
در جنگ سخت دشمن را در مقابل خود می بینیم ولی در جنگ نرم دشمن بصورت خرد خرد نفوذ کرده و با اعتقادات فرد سر و کار داشته و امکان برگشت ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۸۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج کارگران سپاه استان زنجان در جلسه هدایت سیاسی کارکنان سپاه ناحیه طارم، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مبارک بسیج یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: آرامش و امنیت موجود در کشور را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم بنابراین باید در هر زمان قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

رسول اکبری به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران بعد از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بعد از هشت سال دفاع مقدس کشور ما در تمام عرصه ها خصوصا عرصه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی اجتماعی، سیاسی رشد و پیشرفت شایانی داشته است.

وی با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمنان اسلام در کشور، اظهار داشت: در جنگ سخت دشمن را در مقابل خود می بینیم ولی در جنگ نرم دشمن بصورت خرد خرد نفوذ کرده و با اعتقادات فرد سر و کار داشته و امکان برگشت ندارد.

اکبری تصریح کرد: در طول جنگ تعداد ۶ کشور بعد از برنامه ریزی های کامل به این نتیجه رسیدند که از طریق فرهنگ می توانند به کشور اسلامی مسلط شوند بنابراین باید مواظب جنگ فرهنگی دشمنان اسلام باشیم.

مسئول بسیج کارگران سپاه استان خاطر نشان ساخت: کشور ما در طول جنگ حدود ۳۷ میلیون نفر جمعیت داشت که از این تعداد ۳ میلیون نفر در جنگ شرکت کرده بودند که جنگ سخت بعد از امضاء قطعنامه تمام شد ولی جنگ نرم دشمن همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، همزمان با هفته مبارک بسیج جلسه هدایت سیاسی کارکنان سپاه ناحیه طارم با حضور مسئول بسیج کارگران سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و هیئت همراه در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات