فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

لزوم ایستادگی جوانان در مقابل جنگ نرم دشمن

جوانان باید امروز در مقابل جنگ نرم دشمن که سخت تر از جنگ سخت است، بصیرت و ایستادگی لازم را داشته باشند .
کد خبر: ۸۷۸۱۱۹۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در یادواره شهدای روستای نصیرآباد خرمدره ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با شهادت خود اقتدار و عزت ایران را تثبیت کردند و ولایتمداری خود را ثابت کردند، شهدا مسیر را به ما نشان داده اند و درس ولایت مداری را باید از شهدا یاد بگیریم .

سردار جهانبخش فرمانده سپاه استان زنجان افزود: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس حسین‌ وار جنگیدند و حسین‌ وار هم به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله از سوی استکبار جهانی با کمک صدام جنایتکار بر ایران اسلامی تحمیل شد، اظهار داشت: این جنگ نابرابر حق مردم ایران نبود و در واقع تجاوزی ناجوانمردانه و ظالمانه بود تا ابرقدرت ها به اهداف نامشروع خود دست یابند .

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: دفاع مقدس را جنگی نابرابر توصیف، تصریح کرد: در این جنگ نامشروع و نابرابر، ابرقدرت ها و بیش از ۵۰ کشور از رژیم بعث صدام حمایت های بسیاری کردند؛ اما تدبیر امام خمینی(ره) مبنی بر اعلام بسیج عمومی و حضور مردم در صحنه، سبب شد تا دشمنان در اشغال این کشور ناکام بمانند و جنگیدن حسین وار رزمندگان اسلام، اجازه نداد حتی ذره ای از خاک این سرزمین پهناور در دست آنان باقی بماند .

کرمی تاکید کرد: ملت ایران در همه مقتضیات زمانی پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و امروز هم باید پشت سر رهبری باشند و به منویات مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

وی گفت: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با شهادت خود اقتدار و عزت ایران را تثبیت کردند و ولایتمداری خود را ثابت کردند، شهدا مسیر را به ما نشان داده اند و درس ولایت مداری را باید از شهدا یاد بگیریم .

سردار کرمی با اشاره به وضعیت نابسامان فعلی امریکا گفت: امروز امریکا چه در شرایط اقتصادی،اجتماعی، امنیتی دارد بدترین شرایط خود را سپری می کند .

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان ساخت: جوانان باید امروز در مقابل جنگ نرم دشمن که سخت تر از جنگ سخت است بصیرت و ایستادگی لازم را داشته باشند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار