خبرهای داغ:
حجت السلام هاشمی گفت:بسیج در حقیقت آن نیروهای مومن فداکار شجاع و بی توقع کشور می باشد که از همه ای اقشار مختلف جامعه تشکیل شده است و در بزنگاه ها وارد صحنه عمل می شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۳۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
حجت السلام سید ضیا ءالدین هاشمی در مصاحبه با خبر گزاری بسیج از آوج گفت:بسیج در حقیقت آن نیروهای مومن فداکار شجاع و بی توقع کشور می باشد که از همه ای اقشار مختلف جامعه تشکیل شده است و در بزنگاه ها وارد صحنه عمل می شود.
وی با اشاره به تشکیل بسیج اظهار کرد:تشکیل بسیج یکی از کرامات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) می باشد و این نیرو بزرگترین عامل وحشت استکبار و دشمنان داخلی و خارجی در تمام صحنه ها می باشد.
هاشمی افزود:بسیج نه تنها در میدان جنگ نظامی مانع نفوذ دشمن است،بلکه در میدان جنگ نرم نیز نقش اساسی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد.
امام جمعه شهر آوج یاد آور شد:امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی علیرغم دشمنی های آشکار مستکبرین دنیا در مبارزه با جمهوری اسلامی اما ایران بعنوان قدرتمند ترین کشور منطقه ویکی از قدر تهای برتر در جنگ نرم و سخت شناخته شده و البته دشمن نا امید از جنگ سخت و نظامی به جبهه دیگری به نام جنگ فرهنگی و نفوذ روی آورده است که البته سخت تر و پیچیده تر از جبهه سخت می باشد لذا تقویت روحیه بسیجی در آحاد مردم بویژه مسئولان نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش لازم است.
وی گفت:دشمنی که با ناکار آمد شدن حربه تحریم وتهدید امروز تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی را نفوذ در مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز می داند و از هر شیطنتی در این راه مضایقه نمی کند.
هاشمی در پایان افزود:امروز دنیای اسلام نیازمند تقویت و حمایت از روحیه و تفکر بسیج داشته و با بصیرت و ولایتمداری عملی می تواند از مرحله جدید جبهه دشمن و یا به تعبیر مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کرده و انشا الله مقدمه حکومت جهانی امام زمان (عج ) را فراهم سازد.
        انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها