فرمانده ناحیه مقاومت بروجن؛

هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای بیان فداکاری بسیجیان

سرهنگ کيهاني با اعلام برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان گفت:باید اقدامات ارزشمندو صادقانه بسیجیان در عرصه های مختلف بیان برای آحاد مردم عزیز بیان شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۴۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛سرهنگ پاسدار علي کيهاني با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج درعرصه های مختلف فرهنگی،اقتصاد مقاومتی،ورزشی و فضای مجازی در سطح کشور گام های بلندی را برداشته است.

وی ادامه داد:بسیجیان در عرصه سازندگی و خدمات رسانی به مناطق کمتر برخوردار،حوادث غیرمترقه پیشگام بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجن اظهار کرد:بسیجیان با الگوگیری ازقیام عاشورا در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادند و برای ایران اسلامی در کنار پاسداران وسایر نیروهای مسلح عزت آفرین شدند.

سرهنگ کيهاني به تشريح برنامه هاي هفته مبارک بسيج پرداخت و گفت :افزون بر 80 عنوان برنامه در طول هفته مبارک بسيج در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی حضور پرشور و حماسي بسيجيان در اجتماع بزرگ پنج آذر،شرکت فعال در مراسم اربعين حسيني،نمايشگاه دستاوردهاي بسيج ،گلباران قبور مطهر شهدا،نشست هاي بصيرتي - منتظران موعود و هم انديشي ، يادواره شهدا و يادواره آبروي محله را از جمله برنامه هاي مهم این هفته در شهرستان بروجن عنوان کرد.

سرهنگ کيهاني به ویزیت رایگان آحاد مردم وبسیجیان اشاره کرد و ادامه داد:عموم مردم در دومين روز از هفته بسيج به صورت رايگان از خدمات درمانگاه صادقيه سپاه بروجن بهره مند می شوند و در طول این هفته ويزيت رايگان برای بسيجيان انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجن ديدار از سرای سالمندان،صبحگاه سراسري واحدهاي مقاومت، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشي،تجليل از جهادگران بسيج سازندگي و بسيجيان نمونه، افتتاحيه کلاس ها و نمايشگاه اقتصاد مقاومتي را از ديگر برنامه هاي هفته مبارک بسيج در شهرستان بروجن عنوان کرد.

ارسال نظرات