خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج:
حجت الاسلام میرزا بیگی بیان کرد: تاسیس بسیج که از جمله تدابیر مثال زدنی وکم نظیر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)بود برگرفته از حکومت اسلامی پیامبر (ص) می باشد.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۴۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
حجت السلام حسن میرزا بیگی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آوج گفت:تاسیس بسیج که از جمله تدابیر مثال زدنی وکم نظیر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)بود برگرفته از حکومت اسلامی پیامبر (ص) می باشد.
وی افزود:قرآن کریم به عنوان نسخه شفا بخش در تمام زمینه های اداره یک حکومت در سوره توبه آیات 39 و40 اشاره به نوعی بسیج عمومی نیرو های اسلامی جهت مبارزه وجهاد علیه استکبارتاکید می کند.
میرزا بیگی در ادامه گفت:تفکر ناب اسلامی برگرفته از قرآن وسنت امام خمینی(ره) موجب شد تا در همان ابتدای تشکیل حکومت اسلامی نیروهای دارای اعتقاد راسخ وعمیق که ناشی از عبودیت واخلاص بود در زیر پرچم بسیج جمع شده و باحضور در عرصه های مختلف به دفاع از حریم ولایت پرداخته وبا اطاعت آگاهانه از رهبرشان پرچم عدالتخواهی وظلم ستیزی را بر شانه بکشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج اظهار کرد:نقطه قوت دیگری که می توان در شجری طیبه بسیج عنوان کرد روحیه استکبار ستیزی می باشد که اوج  آن در تسخیر لانه جاسوسی نمایان گشت.

وی یادآور شد:حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل وتقدیم ده ها هزار شهید بسیجی نشان دهنده عمق ایمان بسیجیان حضرت روح الله بود که البته این روحیه مقدس امروز هم در اقشار مختلف بسیج موج می زند که نموه اش حضور داوطلبانه مدافعان حریم ولایت در سوریه و عراق است.البته مغفول نماند که نمانده است مهمترین شاخصه بسیج بصیرت است که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای همواره از آن بعنوان نیاز اصلی جامعه اسلامی یاد کرده است.
انتهای پیام/5002



ارسال نظرات
پر بیننده ها